Druivenpit geschikt voor katten (en honden), kun je in bestellen op http://www.vigla.nl/produkt/5744090/Antiox-10.htm (capsules gevuld met poeder)
In olievorm op http://www.petwellbeing.com/cat-diabetes-p71.cfm

t lijkt me een geweldig produkt, gebruiken jullie de Amerikaanse?Nynke schreef:Het zou een verklaring kunnen zijn ja... Of het echt zo is zullen we nooit weten hahaha. Ik heb Tommy laatst een week verveeld met AB zalf in zijn oogjes omdat er allemaal vieze prut uit kwam. Kan ook best door de DPE gekomen zijn misschien.
e]

Benader Trudi anders even voor een gecombineerde bestelling, zij had ook voorkeur voor de olie, zie http://forum.suikerkatten.nl/viewtopic. ... 76#p264976adriana oele schreef:t lijkt me een geweldig produkt, gebruiken jullie de Amerikaanse?Nynke schreef:Het zou een verklaring kunnen zijn ja... Of het echt zo is zullen we nooit weten hahaha. Ik heb Tommy laatst een week verveeld met AB zalf in zijn oogjes omdat er allemaal vieze prut uit kwam. Kan ook best door de DPE gekomen zijn misschien.
e]
en als er iemand ook gaat bestellen dan kunnen we die bestelling missch combineren want ik begrijp dat er voor twee flesjes voor minder kosten (per flesje) worden berekend
wij![]()
![]()
+
kunnen hier ook nog wel wat ontgiftingsmiddelen gebruiken - zal ook barf nalezen
dank je voor je moeite, Nynke!

grootverbruiker!!! ze zullen blij met je zijn bij Vigla hahahahaha ;-)Hetty schreef:Ik heb het DPE net binnen gekregen....ik ga Guus, Suus, Sina en Tess hiermee behandelen..ben dus benieuwd!

haha...dan ben ik beniewd..Guus en Sina hebben wondjes die maar niet weg gaan, Suus vanwege haar allergie en Tess vanwege de niesziekte! Ik ga vanavond starten hiermee...Nynke schreef:grootverbruiker!!! ze zullen blij met je zijn bij Vigla hahahahaha ;-)Hetty schreef:Ik heb het DPE net binnen gekregen....ik ga Guus, Suus, Sina en Tess hiermee behandelen..ben dus benieuwd!
Misschien kunnen we suikerkattenkorting gaan vragen! Ik zal er eens een telefoontje aan wagen...

Trudi's bestelling hangt hopelijk al in de lucht :angel8: richting Amst.Nynke schreef:
Benader Trudi anders even voor een gecombineerde bestelling, zij had ook voorkeur voor de olie, zie http://forum.suikerkatten.nl/viewtopic. ... 76#p264976
De rest van ons is met de capsules aan de slag... Of ik het keeltje stampen of het poeder eruit halen en dor het voer doen...
zwaai!

en 

We noticed that this is an International order. This is a heads up that all International orders are sent USPS. Once it leaves the country, your local postal service is responsible for the package. We are not responsible for lost, damaged or delayed items going from one country to another. This means that your package will be sent without a tracing number and is subject to local customs clearance which may delay delivery. Please allow approx 15 – 20 days give or take for arrival.
en 

Nou zaterdag is het de 20ste dan moet het er toch uiterlijk zijn.Trudi schreef:Tjee het helpt als je klaagt, dan krijg je bericht
We noticed that this is an International order. This is a heads up that all International orders are sent USPS. Once it leaves the country, your local postal service is responsible for the package. We are not responsible for lost, damaged or delayed items going from one country to another. This means that your package will be sent without a tracing number and is subject to local customs clearance which may delay delivery. Please allow approx 15 – 20 days give or take for arrival.![]()
![]()

Tja anders ben ik $102 armer zonder DPE te ontvangen2 flesje $36.95= $73.90
Sub Total $73.90
Shipping $7.99
Surcharge (NL) $20.00
Coupon Discount $0.00
Tax $0.00
Total (USD) $101.89
Your tracking details:
Package ID: 2_38064
Sent date: Jun 1 2009 1:17PM
Shipped via: USPS
en 

GROETJES, Wilma 
Ik nu een briefje dat ik een pakketje is voor mij, en dat zou vandaag aangeboden worden, ik hoopte vanmiddag. Niet dus, het pakketje kan ik morgen ook niet afhalen na 13:00 :-(Nynke schreef:Jeetje wat lullig! Maar ik zou nog even geduld hebben hoor, ik heb ook wel eens iets uit de States besteld en dat duurde wreed lang vanwege dat het gecontroleerd werd bij de 'grens'... Zat een sticker op het pakket dat ze het open hadden gemaakt enzo!
en 

Neen er hoeft voor getekend worden, begrijp ook niet waarom het niet bij een van buren is afgeleverdNynke schreef:Moet je er voor tekenen??? Volgens mij staan achterop die papiertjes iets over een machtiging verlenen, dan is het nog een kwestie van even iemand zoeken die het op kan halen voor je!
en 

DPE is weer leverbaar bij Vigla! Ik heb net een mail gehad van ze. Aangezien ze heel snel leveren, kan je nu gauw beginnen Hetty.Hetty schreef:Helaas, de DPE is even uitverkocht. Ik had 3 nieuwe potjes besteld...moet dus even wachten!

Oh fijn Annemiek. Ik had ze al om de dag gegeven en heb voor vandaag de laatste pilletjes....Carlijntje schreef:DPE is weer leverbaar bij Vigla! Ik heb net een mail gehad van ze. Aangezien ze heel snel leveren, kan je nu gauw beginnen Hetty.Hetty schreef:Helaas, de DPE is even uitverkocht. Ik had 3 nieuwe potjes besteld...moet dus even wachten!