Oh ik moet niet kiezen tussen roermond of Thorn...
Maar Thorn is de omgeving roermond ivm DA
Ik kan zo'n beetje kiezen tussen de seniorenwoning in Torn met 2 slaapkamers, tuintjes enz is echt een leuk huisje maar wordt een hele omschakeling. maar die woning kan ik hebben.
Ik ben hier in Heerlen al meer dan een jaar aan het azen op een flat ivm overname, begaande grond, 3 slaapkamers, balkons, wel groen achterom, bij mn moeder om de hoek. Komt natuurlijk nu net als ik wat heb ook vrij, 8 april gesprek.
Daarnaast is een vriend van me bezig met 2 appartementen, met theoretisch gezien het beste van beide bovenstaande opties maar daar weet ik dinsdag pas meer over en daar kan ik pas over een maand of 6 naar toe. (en ik wil echt weg hier).
Nu hebben we het er al over gehad om in Thorn te gaan wonen en als het me dan toch te ver uit de buurt is, ik terug kom en een appartement op de Windraak (bijna sittard) zal nemen.
Ze bedoelen het goed maar dat vind ik een beetje belachelijk en daarnaast ben ik zo'n type die al nerven krijgt al er wat scheef staat dus als met een verhuizing alles van zn plaats gaat... Ben dus niet van plan 2x te verhuizen, 1x vind ik al meer dan genoeg.
Als het tussen Roermond en Thorn ging had ik het wel al geweten....
Maar ik ga nog eens een rondje zuid-limburg maken zometeen