Prozinc ampul

Dit gedeelte is bestemd voor het verhaal van het personeel van een suikerkat, nadat ze de diagnose suikerziekte te horen kregen van hun dierenarts en op zoek ging naar informatie hierover en hier bij Suikerkatten terecht zijn gekomen. Beschrijf hoe jij de zoektochtperiode ervaren hebt.
Plaats reactie
Roos
kattenvriend
kattenvriend
Berichten: 7
Lid geworden op: 26 okt 2018, 19:54

Prozinc ampul

Bericht door Roos »

Wij gebruiken sinds 15 oktober Prozinc bij onze kat Jake.
Ik wilde er 1 op voorraad in de koelkast hebben, stel dat de eerste op de grond valt of iets.
De dierenarts gebeld om te vragen wat het kost (de eerste keer zijn de kosten niet blijven hangen, waren onder de indruk dat jake suiker had en wij moesten leren spuiten). Zo’n flesje is €51,00.

Nou is onze vraag: Weten jullie of dit goedkoper kan? Hanteren hun een te hoge prijs. En ze zeiden nog wel tegen ons dat de kosten mee vielen als je er aan moest geloven (de assistent). Of ze hadden het over caninsulin, volgens mij liggen die kosten lagen. Wij kregen namelijk een boekje mee naar huis over caninsulin.
Gebruikersavatar
dorrine
kattenfan
kattenfan
Berichten: 1484
Lid geworden op: 01 feb 2013, 22:15
Locatie: Geertruidenberg
Contacteer:

Re: Prozinc ampul

Bericht door dorrine »

Ik moet in mijn administratie gaan zoeken naar wat ik precies heb betaald voor Prozinc maar 51 euro klinkt mij niet vreemd in de oren. De ampullen zijn groter dan de Caninsulin ampullen die ik daarvoor gebruikte en Prozinc is aangebroken langer houdbaar dan Caninsulin. Maar niet zolang als in de bijsluiter staat, mogelijk doordat ik moeite had om het spul homogeen te krijgen voor het optrekken in de spuit. Ik zal dit weekend proberen uit te zoeken hoeveel ik precies heb betaald.
[url=https://docs.google.com/spreadsheet/pub?hl=nl&hl=nl&key=0AsxhU2oM_FgXdHROSS1TNUN3SjVNMkhmbGlFYUdvMGc&output=html][color=#0000BF]waardes Freya[/color][/url]
Roos
kattenvriend
kattenvriend
Berichten: 7
Lid geworden op: 26 okt 2018, 19:54

Re: Prozinc ampul

Bericht door Roos »

dorrine schreef: 09 nov 2018, 09:55 Ik moet in mijn administratie gaan zoeken naar wat ik precies heb betaald voor Prozinc maar 51 euro klinkt mij niet vreemd in de oren. De ampullen zijn groter dan de Caninsulin ampullen die ik daarvoor gebruikte en Prozinc is aangebroken langer houdbaar dan Caninsulin. Maar niet zolang als in de bijsluiter staat, mogelijk doordat ik moeite had om het spul homogeen te krijgen voor het optrekken in de spuit. Ik zal dit weekend proberen uit te zoeken hoeveel ik precies heb betaald.
Dank je wel voor je antwoord.. tot nu toe zijn we erg tevreden over prozinc, het is stabiel en Jake reageert er goed op. Jake is nog niet goed ingesteld maar we doen het samen met de dierenarts dit rustig aan.
Plaats reactie