ACANA kwaliteitsvoer

Het is niet noodzakelijk maar er is speciaal voer dat het reguleren voor een suikerspinner stimuleert. Hier staat alle informatie bij elkaar.
Plaats reactie
Gebruikersavatar
Jeanne
...VETERINAIR... ....DIABETES..... ...CONSULENT...
...VETERINAIR... ....DIABETES..... ...CONSULENT...
Berichten: 16264
Lid geworden op: 18 sep 2005, 12:33
Locatie: Almelo - Mickey is over de Regenboogbrug maar kreeg ruim 8 jaar Caninsulin.
Contacteer:

ACANA kwaliteitsvoer

Bericht door Jeanne »

ACANA kwaliteitsvoer

Op aanraden van Hetty van Brechje.
Brigitte

Bericht door Brigitte »

Orijen komt van de fabrikant van Acana en bevat slechts 15% koolhydraten.
nevada

Bericht door nevada »

Ik wil eigenlijk floep op acana zetten... ik weet dat yoeri en rommel het er erg goed op deden... Nu krijgt floep whiskas kip is saus en purina one harde brokjes, een van de weinige voeders waarmee hij geen diarree heeft, maar de laatste tijd heeft hij door de whiskas kip in saus steens meer ja... vlaaien zeg maar... en stinken!

hier staan de ingredienten, zou dat goed zijn met zn suiker en schildklier?
http://www.petsfamily.com/pf/index.php?id=101&L=0
Gebruikersavatar
Paasnini
...VETERINAIR... ...DIABETES...... ...CONSULENT...
...VETERINAIR... ...DIABETES...... ...CONSULENT...
Berichten: 11262
Lid geworden op: 29 jun 2010, 23:57
Locatie: Berkel en Rodenrijs
Contacteer:

Re: ACANA kwaliteitsvoer

Bericht door Paasnini »

Proefzakje gekocht maar helaas vinden zij het hier alle drie niet lekker :verdriet:
Personeel van Yari, Moekje, Pjotr, Max, Moos en Tommy.
Gebruikersavatar
Hetty
kattofiel
kattofiel
Berichten: 4750
Lid geworden op: 20 sep 2005, 22:20
Locatie: Brunssum

Re: ACANA kwaliteitsvoer

Bericht door Hetty »

Ik gebruik Acana al lang niet meer, ik had het gekocht voor Suus ivm haar allergie, maar ze deed er niets op. Ik heb het een half jaar geprobeerd. Ze vonden het wel lekker allemaal.
Gebruikersavatar
Esta
kattenliefhebber
kattenliefhebber
Berichten: 744
Lid geworden op: 28 mar 2010, 19:45
Locatie: Zeven BRD
Contacteer:

Re: ACANA kwaliteitsvoer

Bericht door Esta »

Ik heb net mijn eerste 2,5 kilo zak ACANA Graslands binnengekregen. En 3 van onze katten, waaronder Esta, maar die heeft altijd honger, 3 hadden het dus in de gaten dat vrouwtje bezig was met iets in de keuken ..... nou, ik kreeg ze niet meer weg. En alledrie hebben ze er van gesmikkeld, een beetje dan, tussendoor. Het bevat géén granen en ruikt aangenaam.
Ik denk dat ik het aan allemaal ga voeren, om en om. Dus alleen in de morgen en ´s avonds urinary. Esta krijgt zowiezo zijn schaaltjes natvoer op de priktijden en verder de MD brokken, kan ik mengen. Al met al, ik ben al tevreden met de eerste verpakking.
Tineke
[url=http://spreadsheets.google.com/ccc?key=0ApQ6CHAUq37adERXLS1XOXJBVVZxalN1R1lndW1tUFE&hl=nl][b]waarden ESTA[/b][/url]
Plaats reactie