spuitjes en teststrips bestellen

Alle informatie over injectiemateriaal en het gebruik ervan.
Plaats reactie
francis
kattenvriend
kattenvriend
Berichten: 17
Lid geworden op: 20 feb 2008, 20:35
Locatie: Oudelande

spuitjes en teststrips bestellen

Bericht door francis »

Via suikerziek.nl kun je teststrips en insulinespuitjes BD U40 bestellen. 33.74 voor 50 strips voor de freestyle lite (waren daar eerst duurder maar ik heb ze een mail gestuurd dat ze elders goedkoper zijn en toen hebben ze de prijs wat verlaagd!) en 27.65 voor 100 spuitjes, geen verzendkosten, wel administratiekosten van 3.95 euro)
Wil even zeker weten dat dit de juiste spuitjes zijn, ik gebruik nu 12mm spuitjes Myjector van de DA, krijg toch geen problemen met een korter naaldje?
Brigitte

Bericht door Brigitte »

Goh, die zijn wel erg goedkoop met de spuiten inderdaad, bij Daxtrio, tot nu toe de enige winkel die U40-spuiten verkoopt, zijn ze 31,48.

Ik schat dat zo'n 99,9% van de personeelsleden die korte naaldjes gebruikt omdat ze veel fijner zijn. Ook mijn dikkertje spuit ik ermee (maar dan de U100-versie), dus je hoeft niet bang te zijn dat je er niet door een speklaag mee kunt komen.

De strips zijn hier echter aanzienlijk goedkoper: http://www.diabetescentrale.nl/html/pro ... ts_id=1472
Gebruikersavatar
Femke
kattofiel
kattofiel
Berichten: 4176
Lid geworden op: 01 aug 2007, 13:42
Locatie: Dordrecht

Bericht door Femke »

Die 8 mm spuitjes (voor caninsulin) vinden de meeste makkelijker dan de 12 mm spuitjes. Bovendien kun je er ook makkelijker halfjes en kwartjes mee af meten.

Ik heb de prijzen even vergeleken, maar je bent idd goedkoper uit als je het allebei daar zonder verzendkosten kunt bestellen.

Zijn die administrtiekosten eenmalig?
Groetjes Femke & Knuffie & Kobus & Leo & I.M. Okikoki
AfbeeldingAfbeelding
francis
kattenvriend
kattenvriend
Berichten: 17
Lid geworden op: 20 feb 2008, 20:35
Locatie: Oudelande

Bericht door francis »

voor de administratiekosten hebben ze een soort puntenspaarsysteem waardoor je als je vaker bestelt de adm.kosten kunt 'terugverdienen'. Hoe snel je terugverdient is me nog niet helemaal duidelijk (zie ook site van suikerziek.nl)
Plaats reactie