Apelciderazijn.

Alternatieven en supplementen voor dieren.
Plaats reactie
Henny

Apelciderazijn.

Bericht door Henny »

Appelciderazijn wordt bij katten vaak gebruikt om de kans op blaasgruis te verkleinen. Dit is op deze site ook al bekend.

Maar wist je dat appelciderazijn ook de kans op diabetes verkleint, ontgiftigend werkt, goed voor de lever is en veel vitaminen bevat. Deze azijn bevat vitamine C, E, A, B1, B2, B6, proto-vitamine en betacaroteen. Appelciderazijn bevat ook vele mineralen en spoorelementen zoals kalium, calcium, natrium, koper, ijzer en magnesium.

Er is aangetoond dat het gebruik van deze azijn de symptomen van allergieën voor pollen, voedsel en huisdieren kan verlichten. Het werkt ook genezend bij sinusontstekingen en helpt bij de behandeling van acne, hoge cholesterol, keelpijn en artritis.

Vanaf vandaag krijgt Mietsie Appelazijn toegevoegd aan zijn eten. Een paar druppeltjes toevoegen aan het voer is genoeg.
adriana oele
kattenfan
kattenfan
Berichten: 1125
Lid geworden op: 17 jun 2008, 21:59
Locatie: Den Haag

Re: Apelciderazijn.

Bericht door adriana oele »

Henny schreef:Appelciderazijn wordt bij katten vaak gebruikt om de kans op blaasgruis te verkleinen. Dit is op deze site ook al bekend.

Maar wist je dat appelciderazijn ook de kans op diabetes verkleint, ontgiftigend werkt, goed voor de lever is en veel vitaminen bevat. Deze azijn bevat vitamine C, E, A, B1, B2, B6, proto-vitamine en betacaroteen. Appelciderazijn bevat ook vele mineralen en spoorelementen zoals kalium, calcium, natrium, koper, ijzer en magnesium.

Er is aangetoond dat het gebruik van deze azijn de symptomen van allergieën voor pollen, voedsel en huisdieren kan verlichten. Het werkt ook genezend bij sinusontstekingen en helpt bij de behandeling van acne, hoge cholesterol, keelpijn en artritis.

Vanaf vandaag krijgt Mietsie Appelazijn toegevoegd aan zijn eten. Een paar druppeltjes toevoegen aan het voer is genoeg.
----------
Henny, bedoel je appelazijn of bedoel je appelciderazijn en daar zit zeker weten verschil in.

k gebruik het al jaren dagelijks en in redelijke hoeveelheid (ook lekker door de Spa) maar wist niet dat het zo'n heilzame werking had!
groetjes van Adriana en prrrts van MoMo, Enzo, Maks&Bolle en van Miesje :catlick: :catlick: :cathiss: :catlick: :catlick:
nierfaal/suikerkat - vanaf 30.8.2008 met 3 weken caninsulin en 5 weken lantus weer zonder.
diabetes door 2 prednisolon-injecties tegen jeuk
Henny

Re: Apelciderazijn.

Bericht door Henny »

adriana oele schreef:
Henny schreef:Appelciderazijn wordt bij katten vaak gebruikt om de kans op blaasgruis te verkleinen. Dit is op deze site ook al bekend.

Maar wist je dat appelciderazijn ook de kans op diabetes verkleint, ontgiftigend werkt, goed voor de lever is en veel vitaminen bevat. Deze azijn bevat vitamine C, E, A, B1, B2, B6, proto-vitamine en betacaroteen. Appelciderazijn bevat ook vele mineralen en spoorelementen zoals kalium, calcium, natrium, koper, ijzer en magnesium.

Er is aangetoond dat het gebruik van deze azijn de symptomen van allergieën voor pollen, voedsel en huisdieren kan verlichten. Het werkt ook genezend bij sinusontstekingen en helpt bij de behandeling van acne, hoge cholesterol, keelpijn en artritis.

Vanaf vandaag krijgt Mietsie Appelazijn toegevoegd aan zijn eten. Een paar druppeltjes toevoegen aan het voer is genoeg.
----------
Henny, bedoel je appelazijn of bedoel je appelciderazijn en daar zit zeker weten verschil in.

k gebruik het al jaren dagelijks en in redelijke hoeveelheid (ook lekker door de Spa) maar wist niet dat het zo'n heilzame werking had!
Appelciderazijn, was een schrijffoutje, biologische van bij de AH. :catsmiley:
Henny

Re: Apelciderazijn.

Bericht door Henny »

Appelciderazijn werkt ook tegen het hongergevoel en dus de hongerstress. Ben een beetje verbaasd want normaal staat Mietsie om drie uur te bedelen voor voer maar het is al twintig voor vier en ik zie hem nog niet. :catsmiley:
adriana oele
kattenfan
kattenfan
Berichten: 1125
Lid geworden op: 17 jun 2008, 21:59
Locatie: Den Haag

Re: Apelciderazijn.

Bericht door adriana oele »

................ Henny ......... het is nu 17.00 uur, maak me een beetje zorgen, heeft Mietsie :catyawn: nu al om voer gebedeld of geen sjoege?

t is ntuurlijk wel errrg goedkoop, beetje appelciderazijn en hups, kan met de helft van het voer per etmaal toe!

missch iets voor de afslankers /-sters onder ons???? O:) O:)
groetjes van Adriana en prrrts van MoMo, Enzo, Maks&Bolle en van Miesje :catlick: :catlick: :cathiss: :catlick: :catlick:
nierfaal/suikerkat - vanaf 30.8.2008 met 3 weken caninsulin en 5 weken lantus weer zonder.
diabetes door 2 prednisolon-injecties tegen jeuk
Henny

Re: Apelciderazijn.

Bericht door Henny »

adriana oele schreef:................ Henny ......... het is nu 17.00 uur, maak me een beetje zorgen, heeft Mietsie :catyawn: nu al om voer gebedeld of geen sjoege?

t is ntuurlijk wel errrg goedkoop, beetje appelciderazijn en hups, kan met de helft van het voer per etmaal toe!

missch iets voor de afslankers /-sters onder ons???? O:) O:)

Haha ik heb voor alle zekerheid hem om vier uur ff gekieteld, hij reageerde met spinnen. Hij komt er net aan (17.21) en heeft nu wel honger zo te zien. Het is niet zo dat Mietsie er van gaat afvallen hoor, het gaat om het dwangmatige hongergevoel en dan een paar hapjes eten om het vervolgens te laten staan, hier wordt hij echt niet vet van hoor. Niet dat ik het dan kan weggooien, de anderen eten het dan wel op. :catsmiley:
Henny

Re: Apelciderazijn.

Bericht door Henny »

Nou ja, een wetenschappelijk bewijs zou natuurlijk wel welkom zijn:

http://www.diabetesweb.nl/diabetes-type ... ucose.html
adriana oele
kattenfan
kattenfan
Berichten: 1125
Lid geworden op: 17 jun 2008, 21:59
Locatie: Den Haag

Re: Apelciderazijn.

Bericht door adriana oele »

maaarrr als ik het allemaal goed begrijp:

als ik ooit nog een keer wil aankomen dan is appel(cider)azijn voortaan taboe.... :catsad:
groetjes van Adriana en prrrts van MoMo, Enzo, Maks&Bolle en van Miesje :catlick: :catlick: :cathiss: :catlick: :catlick:
nierfaal/suikerkat - vanaf 30.8.2008 met 3 weken caninsulin en 5 weken lantus weer zonder.
diabetes door 2 prednisolon-injecties tegen jeuk
Henny

Re: Apelciderazijn.

Bericht door Henny »

adriana oele schreef:maaarrr als ik het allemaal goed begrijp:

als ik ooit nog een keer wil aankomen dan is appel(cider)azijn voortaan taboe.... :catsad:
Het lijkt me inderdaad niet bevorderlijk als je wilt aankomen. :oops:
Plaats reactie