glibinese tabletten voor Coby

Alternatieven en supplementen voor dieren.
margot
kattenfan
kattenfan
Berichten: 1070
Lid geworden op: 15 sep 2006, 09:26
Locatie: amsterdam

Bericht door margot »

:catsmiley: ach, ik heb sinds kort ook een brilletje, geeft niet hoor! Ik denk dat we het allemaal toch wel begrepen hebben.
Gebruikersavatar
Jeanne
...VETERINAIR... ....DIABETES..... ...CONSULENT...
...VETERINAIR... ....DIABETES..... ...CONSULENT...
Berichten: 16264
Lid geworden op: 18 sep 2005, 12:33
Locatie: Almelo - Mickey is over de Regenboogbrug maar kreeg ruim 8 jaar Caninsulin.
Contacteer:

Bericht door Jeanne »

Ik zal het overal wel even aanpassen als ik het tegenkom.

Morgen succes met het testen. Ik ben benieuwd.
Gebruikersavatar
bine
kattenvriend
kattenvriend
Berichten: 29
Lid geworden op: 11 apr 2007, 21:40
Locatie: BEVEREN BELGIE

even goed nieuws van coby denk ik

Bericht door bine »

vandaag laten testen op haar waarden en vorige week had ze 320 ongeveer deze middag 35 de da stond versteld en ik ook ze moest wel dringend eten maar ja ze moest wachten tot na het bezoek aan de da ze neemt nu een week die glibinese en nu gaan we een a twee weken wachten om medicatie te geven en dan gaan ze opnieuw testen vind dit raar niet zou dit kunnen te maken hebben met haar dieet en wegname baarmoeder?? ik denk dat dit wel goed is en ben opgelucht maar heb toch mijn twijfels grt
Gebruikersavatar
Jeanne
...VETERINAIR... ....DIABETES..... ...CONSULENT...
...VETERINAIR... ....DIABETES..... ...CONSULENT...
Berichten: 16264
Lid geworden op: 18 sep 2005, 12:33
Locatie: Almelo - Mickey is over de Regenboogbrug maar kreeg ruim 8 jaar Caninsulin.
Contacteer:

Bericht door Jeanne »

Ik ben dan geen dierenarts, maar we hebben hier op het forum al zeker 2 gevallen waarvan de de kat maar tijdelijk suikerziekte hadden, nadat de baarmoeder verwijderd was. Alleen dit is al zeker anderhalf jaar terug Lola van Judy en Sammie van Claudia. Wel toevallig toch?

Maar heel goed van jullie en blijf ons melden hoe ze zich voelt.
Gebruikersavatar
bine
kattenvriend
kattenvriend
Berichten: 29
Lid geworden op: 11 apr 2007, 21:40
Locatie: BEVEREN BELGIE

Bericht door bine »

nee ik geef nu niks meer tot we op volgende controle gaan ze voelt zich goed ze slaapt wel heel veel alleen heeft ze niet echt veel eetlust maar probeer haar toch te verleiden ja moet wel eten maar ja gelijk ander droogvoer en nat van hills is ook een aanpassing voor haar dus ik zal nog wat geduld moeten hebben ja ze was wel al 1 kilo afgevallen op 1 week tijd dus ik hoop op goeds en ja we komen regelmatig naar hier zenne ook al zou ze geen suikerspinner zijn jullie raken niet meer van ons af bye
Plaats reactie