glibinese tabletten voor Coby

Alternatieven en supplementen voor dieren.
Gebruikersavatar
bine
kattenvriend
kattenvriend
Berichten: 29
Lid geworden op: 11 apr 2007, 21:40
Locatie: BEVEREN BELGIE

glibinese tabletten voor Coby

Bericht door bine »

Ben vandaag met Coby naar da geweest was gisteren heel ellendig en lusteloos vandaag trouwens ook heeft niet gegeten en niet gedronken alsook niet in kattenbak geweest abnormaal vond ik ze deed ook raar met haar pootjes als ze haar recht wou zetten alsof ze lamme pootjes had de schrik sloeg me al om het hart en ja Coby heeft koorts 39,5 en verlies van vaginaal slijm ze hebben een echo genomen en ze heeft zakjes met vocht waarschijnlijk etter in haar baarmoeder dus ik laat haar morgen opereren ze word alles afgenomen en ben vandaag al gestart met tabletten glibinese en dieetvoeding pas vanaf zaterdag en we gaan zien of dit helpt zoniet ga ik toch overgaan op insuline spuiten binnen de mogelijkheden kwa werktijden ik kan echt niet anders dan alle kansen die ik haar nog kan geven te doen dat ben ik haar wel verschuldigd na die 12 jaren van gespin en gekattewaad en veel liefde dus ik hoop dat jullie morgen voor Coby duimen dat alles goed gaat grt
Suzan & Tiger
kattenvriend
kattenvriend
Berichten: 236
Lid geworden op: 09 apr 2007, 16:41
Locatie: Almere
Contacteer:

Bericht door Suzan & Tiger »

Ik ga natuurlijk duimen voor Coby!

Heel veel succes en sterkte!

Groeten,

Suzan
margot
kattenfan
kattenfan
Berichten: 1070
Lid geworden op: 15 sep 2006, 09:26
Locatie: amsterdam

Bericht door margot »

Ja hoor, ik ga duimen tot m,n duimen blauw zien en dan nog duim ik door, sterkte!
Gebruikersavatar
Jeanne
...VETERINAIR... ....DIABETES..... ...CONSULENT...
...VETERINAIR... ....DIABETES..... ...CONSULENT...
Berichten: 16264
Lid geworden op: 18 sep 2005, 12:33
Locatie: Almelo - Mickey is over de Regenboogbrug maar kreeg ruim 8 jaar Caninsulin.
Contacteer:

Bericht door Jeanne »

Ik ben ook druk aan het duimen en ik hoop dat dan de suikerziekte ook misschien verdwijnt. Soms krijgt en kat suikerziekte omdat hij een andere ziekte heeft.

Heel veel succes en knuffel Coby maar goed.
Gebruikersavatar
bine
kattenvriend
kattenvriend
Berichten: 29
Lid geworden op: 11 apr 2007, 21:40
Locatie: BEVEREN BELGIE

duimen voor coby

Bericht door bine »

dank aan alle duimers en voor de steunende woorden grt en tot morgen met hopelijk goed nieuws
Mirjam

Bericht door Mirjam »

Tuurlijk duimen we. kaarsjes staan aan en de pootjes van de katten worden hier over elkaar vastgebonden (zijn ze ook eens rustig).

Maar heel veel sterkte en alles komt goed.
Gebruikersavatar
Wilma
kattofiel
kattofiel
Berichten: 7223
Lid geworden op: 10 sep 2006, 20:10

Bericht door Wilma »

Wij duimen hier ook voor Coby, en zelf ook veel sterkte hoor
succes morgen
Afbeelding GROETJES, Wilma

BINKY is op 27-03-2011 totaal onverwachts naar de regenboogbrug gegaan...
Nog geen 6 jaar oud... veel te vroeg... voor altijd in mijn hart!
Brigitte

Bericht door Brigitte »

Wij hebben vroeger thuis een kat gehad die ook op latere leeftijd met spoed moest worden geopereerd wegens baarmoederontsteking. Het is helemaal goed gekomen! Ik duim natuurlijk mee.
margot
kattenfan
kattenfan
Berichten: 1070
Lid geworden op: 15 sep 2006, 09:26
Locatie: amsterdam

Bericht door margot »

Ben aan het duimen hoor, al vanaf 6 uur vanmorgen, sterkte straks, arm poezenbeest!
Gebruikersavatar
Raven & Ayrton
kattenfan
kattenfan
Berichten: 1844
Lid geworden op: 24 feb 2007, 10:11
Locatie: Genderen

Bericht door Raven & Ayrton »

Heel veel sterkte voor jou en Coby vandaag.

Groetjes Raven & Ayrton
Groetjes Raven & Ayrton
Ayrton krijgt 1 x 7.50 units (U-100) Lantus
Gebruikersavatar
Hetty
kattofiel
kattofiel
Berichten: 4750
Lid geworden op: 20 sep 2005, 22:20
Locatie: Brunssum

Bericht door Hetty »

Ook ik duim mee....
Sterkte!
Gr Hetty en knufs van mijn 6-tal :catjump:
Gebruikersavatar
bine
kattenvriend
kattenvriend
Berichten: 29
Lid geworden op: 11 apr 2007, 21:40
Locatie: BEVEREN BELGIE

coby is thuis joepie

Bericht door bine »

hallo aan allle duimers coby is thuis en alles is heel goed verlopen geen complicaties of andere narigheden ontdekt dus wij zijn heel blij ik coby bedank alle duimers en vind jullie heel lief nu ga ik nog wat liggen want ben wel nog wat loom ja ze zal morgen wel al beter zijn zeker thanks van het baasje en ik wou wel nog vermelden dat ze wreed gevochten heeft tegen da ze kon er mee lachen en zei ja het is vrijdag de dertiende maar voor ons geen ongeluksdag tot hiertoe en hopelijk voor mijn medepoezeliefhebbers ook een dag van geluk in plaats van ongelukjes grt
Gebruikersavatar
Jeanne
...VETERINAIR... ....DIABETES..... ...CONSULENT...
...VETERINAIR... ....DIABETES..... ...CONSULENT...
Berichten: 16264
Lid geworden op: 18 sep 2005, 12:33
Locatie: Almelo - Mickey is over de Regenboogbrug maar kreeg ruim 8 jaar Caninsulin.
Contacteer:

Bericht door Jeanne »

He wat fijn dat het allemaal goed is verlopen. Ik hoop dat ze snel is opgeknapt. Knuffels voor Coby.
margot
kattenfan
kattenfan
Berichten: 1070
Lid geworden op: 15 sep 2006, 09:26
Locatie: amsterdam

Bericht door margot »

:catkiss: geweldig, dat is mooi nieuws, geef coby maar een :catkiss:
Gebruikersavatar
bine
kattenvriend
kattenvriend
Berichten: 29
Lid geworden op: 11 apr 2007, 21:40
Locatie: BEVEREN BELGIE

tabletten geven

Bericht door bine »

met coby gaat alles goed ze loopt weer vrolijk rond en springt al terug in het salon maar ze moet haar glibinese pillen en antibiotica krijgen maar heb nu het probleem haar nieuw dieet zijn hele kleine korrels droogvoer dus kan dat der niet indoen en ze in haar muiltje steken ja ze spuugt ze dan wel ergens uit heeft misschien iemand een idee om dat op te lossen ze moet die echt wel krijgen grt :catplay:
marielou

Bericht door marielou »

Alles fijnmaken en in een heel klein beetje A/D voer mengen. En dan tegen haar neus aanduwen, dan likt ze wel. Gewoon een klodder met je vingers tegen neus en mond duwen. Klinkt erger dan het is, je hoeft niet meer dan een paar gram A/D te gebruiken en dan zitten de medicijnen erin. Anders in een andere mousse, maar bij mij werkt de A/D verreweg het beste.
Of leuker voor haar: smeerleverworst, de zachtste en kleverigste die je kan krijgen en daar de pillen in verstoppen in kleine stukjes.
Succes!
margot
kattenfan
kattenfan
Berichten: 1070
Lid geworden op: 15 sep 2006, 09:26
Locatie: amsterdam

Bericht door margot »

Bij ons werkt het goed om een pilletje helemaal achter in keel te doen en dan te wrijven over hals, van boven naar beneden. Is de antibiotica in pilvorm of een drankje, een drankje kan je misschien met een pipetje naar binnen spuiten.
Gebruikersavatar
Jeanne
...VETERINAIR... ....DIABETES..... ...CONSULENT...
...VETERINAIR... ....DIABETES..... ...CONSULENT...
Berichten: 16264
Lid geworden op: 18 sep 2005, 12:33
Locatie: Almelo - Mickey is over de Regenboogbrug maar kreeg ruim 8 jaar Caninsulin.
Contacteer:

Bericht door Jeanne »

margot schreef:Bij ons werkt het goed om een pilletje helemaal achter in keel te doen en dan te wrijven over hals, van boven naar beneden. Is de antibiotica in pilvorm of een drankje, een drankje kan je misschien met een pipetje naar binnen spuiten.
Zo doe ik het ook altijd! Ook hier krijg je handigheid in als het vaak moet doen. Spuiten gaat vaak beter dan een pil geven.
Gebruikersavatar
bine
kattenvriend
kattenvriend
Berichten: 29
Lid geworden op: 11 apr 2007, 21:40
Locatie: BEVEREN BELGIE

Bericht door bine »

dank u ga het allemaal proberen ja ik heb altijd medelijden en wil haar niet onnodig pesten met vanalles maar ja dit moet he laat wel iets weten of dit is gelukt grt en een leuke zonnige dag
Gebruikersavatar
bine
kattenvriend
kattenvriend
Berichten: 29
Lid geworden op: 11 apr 2007, 21:40
Locatie: BEVEREN BELGIE

pilletjes coby

Bericht door bine »

het is gelukt met leverpastie na veel proberen maar of dit tot haar dieetvoeding behoort???ja het is toch maar en beetje en ze neemt nu haar pilletjes das het belangrijkste grt
Gebruikersavatar
bine
kattenvriend
kattenvriend
Berichten: 29
Lid geworden op: 11 apr 2007, 21:40
Locatie: BEVEREN BELGIE

tabletten voor coby rechtzetting

Bericht door bine »

medepoezeliefhebbers ik heb me vergist in medicatie die coby krijgt wil dit even rechtzetten het is niet glibisene maar GLIBINESE sorry ja ik kan mijn ogen misschien eens laten nazien bij da nee missen is menselijk he heb de laatste dagen ook lastig gehad met poes en ja dan rap effe naar forum en mistikken is rap gebeurd grt morgen gaan we op controle om te zien hoe haar suiker staat da heeft nog nooit met dit medicijn gewerkt dus afwachten
margot
kattenfan
kattenfan
Berichten: 1070
Lid geworden op: 15 sep 2006, 09:26
Locatie: amsterdam

Bericht door margot »

:catsmiley: ach, ik heb sinds kort ook een brilletje, geeft niet hoor! Ik denk dat we het allemaal toch wel begrepen hebben.
Gebruikersavatar
Jeanne
...VETERINAIR... ....DIABETES..... ...CONSULENT...
...VETERINAIR... ....DIABETES..... ...CONSULENT...
Berichten: 16264
Lid geworden op: 18 sep 2005, 12:33
Locatie: Almelo - Mickey is over de Regenboogbrug maar kreeg ruim 8 jaar Caninsulin.
Contacteer:

Bericht door Jeanne »

Ik zal het overal wel even aanpassen als ik het tegenkom.

Morgen succes met het testen. Ik ben benieuwd.
Gebruikersavatar
bine
kattenvriend
kattenvriend
Berichten: 29
Lid geworden op: 11 apr 2007, 21:40
Locatie: BEVEREN BELGIE

even goed nieuws van coby denk ik

Bericht door bine »

vandaag laten testen op haar waarden en vorige week had ze 320 ongeveer deze middag 35 de da stond versteld en ik ook ze moest wel dringend eten maar ja ze moest wachten tot na het bezoek aan de da ze neemt nu een week die glibinese en nu gaan we een a twee weken wachten om medicatie te geven en dan gaan ze opnieuw testen vind dit raar niet zou dit kunnen te maken hebben met haar dieet en wegname baarmoeder?? ik denk dat dit wel goed is en ben opgelucht maar heb toch mijn twijfels grt
Gebruikersavatar
Jeanne
...VETERINAIR... ....DIABETES..... ...CONSULENT...
...VETERINAIR... ....DIABETES..... ...CONSULENT...
Berichten: 16264
Lid geworden op: 18 sep 2005, 12:33
Locatie: Almelo - Mickey is over de Regenboogbrug maar kreeg ruim 8 jaar Caninsulin.
Contacteer:

Bericht door Jeanne »

Ik ben dan geen dierenarts, maar we hebben hier op het forum al zeker 2 gevallen waarvan de de kat maar tijdelijk suikerziekte hadden, nadat de baarmoeder verwijderd was. Alleen dit is al zeker anderhalf jaar terug Lola van Judy en Sammie van Claudia. Wel toevallig toch?

Maar heel goed van jullie en blijf ons melden hoe ze zich voelt.
Plaats reactie