VERZEKERJEHUISDIER.NL

Hier kunnen medische artikelen geplaatst worden die betrekking hebben op diabetes bij de kat, maar ook gerelateerde ziektes van een kat.
o.a. REFERENTIEWAARDEN
Plaats reactie
Gebruikersavatar
Jeanne
...VETERINAIR... ....DIABETES..... ...CONSULENT...
...VETERINAIR... ....DIABETES..... ...CONSULENT...
Berichten: 16264
Lid geworden op: 18 sep 2005, 12:33
Locatie: Almelo - Mickey is over de Regenboogbrug maar kreeg ruim 8 jaar Caninsulin.
Contacteer:

VERZEKERJEHUISDIER.NL

Bericht door Jeanne »

Bij mijn maandelijkse mailrondje aan nieuwe leden die zich nog niet hebben voorgesteld, had ik deze keer iemand die zich had aangemeld omdat haar eigen site was aanbevolen en in een korte tijd veel bezoekers waren van ons forum.

Kirsten Visser heeft een informatieve site waar verschillende huisdierenverzekeringen onder de loep genomen worden en onderlinge vergelijkingen gemaakt zijn.
Misschien voor degenen, die door de bomen het bos niet meer zien in 'huisdierenverzekeringsland', biedt mogelijk deze site verheldering.

www.verzekerjehuisdier.nl

Mogelijk dat Kirsten zichzelf voorstelt bij: "ik stel me voor, maar heb geen suikerspinner"
Brigitte

Bericht door Brigitte »

Gebruikersavatar
Jeanne
...VETERINAIR... ....DIABETES..... ...CONSULENT...
...VETERINAIR... ....DIABETES..... ...CONSULENT...
Berichten: 16264
Lid geworden op: 18 sep 2005, 12:33
Locatie: Almelo - Mickey is over de Regenboogbrug maar kreeg ruim 8 jaar Caninsulin.
Contacteer:

Bericht door Jeanne »

Ach ja, natuurlijk, ik had het wel ergens gelezen en dacht dat het bij de 'linken' stond. Ik kon het daar niet terugvinden en dacht dat ik het dan op een ander forum gelezen had. Dan staat het hier ook bij de linken.
Gebruikersavatar
Annemiek van Carlijn
...VETERINAIR... ...DIABETES...... ...CONSULENT...
...VETERINAIR... ...DIABETES...... ...CONSULENT...
Berichten: 12800
Lid geworden op: 07 okt 2008, 12:13
Locatie: Overschie

Bericht door Annemiek van Carlijn »

Maar nu her verhaal erbij dat Kirsten zich heeft aangemeld, vind ik toch ook wel prettig om te weten...
Bovendien in het hoofdstuk 'Links', gevoelsmatig de juiste plek voor mij.
Plaats reactie