Wat betaal je voor de insuline?

Naast Caninsulin wordt ook met Lantus insuline gewerkt (Humane insuline). Lantus wordt het meest gebruikt maar een paar katten worden om verschillende redenen met Humulin N, Insulatard of Norddisk behandeld. In dit forum kun je hier alles over lezen.
cornijl
katthousiast
katthousiast
Berichten: 3702
Lid geworden op: 02 nov 2007, 15:14
Locatie: Haarlem HONEYMOONER, Lantus

Bericht door cornijl »

Daarom heb ik mijn Lantus wel bij de DA gehaald en de rest via internet besteld. Er is zoiets als blij zijn met service en zoiets als sponsoring. Het laatste gaat me te ver. Gewoon 1 ding bewust via de DA geregeld. Werkt prima.
5 nov '07-5 mrt '08 kreeg Spock Lantus glargine. Nu in remissie :-) Veel liefs van Spock!

Waardes Spock
Gebruikersavatar
Marlene
kattenliefhebber
kattenliefhebber
Berichten: 639
Lid geworden op: 11 nov 2008, 10:43
Locatie: Rotterdam /Lantus

Bericht door Marlene »

Betaalde in Rotterdam Exler apotheek iets van 61 Euro per 5 ampullen omdat ze niet los verkocht werden.
Ook voor het uitschrijven van een recept bij DA betaalde ik 12.50...

Marlene.
Brigitte

Bericht door Brigitte »

Maar het recept is eenmalig, als het goed is. Heb je een herhalingsreceptje van de apotheek meegekregen? 12,50 vind ik belachelijk (ik kreeg het voor niks, ik ken een andere dierenarts die per voorgeschreven medicijn 4,50 rekent), maar ja, je kunt niet zonder recept.
Gebruikersavatar
remony
kattenvriend
kattenvriend
Berichten: 245
Lid geworden op: 08 aug 2008, 10:59
Locatie: groningen
Contacteer:

Bericht door remony »

ik heb voor 1 ampule 18,45 betaald bij onze apotheek in Groningen.
groeten, Yvonne

Vlekje is naar de regenboogbrug sinds 15-04-2009. Het is zo stil in huis...Mis je meisie.
Plaats reactie