grootte van de brok?

Het is niet noodzakelijk maar er is speciaal voer dat het reguleren voor een suikerspinner stimuleert. Hier staat alle informatie bij elkaar.
Plaats reactie
TamaraH
kattenvriend
kattenvriend
Berichten: 130
Lid geworden op: 21 feb 2011, 15:00
Locatie: Drunen

grootte van de brok?

Bericht door TamaraH »

Berlioz blijkt allergisch te reageren op RC diabetic. Ik ben terug aan het gaan naar Almo Nature en Applaws (geen granen). Het nadeel is dat Nous hiervan zo schrokt dat ze gaat overgeven. Volgens mij doro de grootte van de brok, deze is nl veel kleiner dan de Rcbrok. Voorheen mixte ik de Almo met Whiskas om dit op te vangen.
Weet iemand of er granenvrije brokken zijn die groter zijn dan Almo en Applaws?
Rauw vlees oid is geen optie, dat wordt hier niet gegeten.
[url=https://spreadsheets.google.com/ccc?key=0AufiGucw1sOKdDN2S0FqZ2NpTzFGWEM0QkFjZmRnRnc&hl=en&authkey=CL_NurwO]Berlioz Sheet[/url]
Gebruikersavatar
Annemiek van Carlijn
...VETERINAIR... ...DIABETES...... ...CONSULENT...
...VETERINAIR... ...DIABETES...... ...CONSULENT...
Berichten: 12800
Lid geworden op: 07 okt 2008, 12:13
Locatie: Overschie

Re: grootte van de brok?

Bericht door Annemiek van Carlijn »

Je kan tegen schrokken ook een grote steen of iets dergelijks in de bak leggen. Dan moet Nous om die steen heen de brokjes 'zoeken'. Je kan ook eens googlen op 'antischrokbak', er bestaan ook commerciele varianten.
Dit lijkt me een goed alternatief voor die grotere brok die jij zoekt. Ik ben zelf niet van de 'graanvrije', Carlijn eet alleen maar RC Hypoallergenic, dus ik heb dit soort dingen nooit uitgeprobeerd.
TamaraH
kattenvriend
kattenvriend
Berichten: 130
Lid geworden op: 21 feb 2011, 15:00
Locatie: Drunen

Re: grootte van de brok?

Bericht door TamaraH »

ik zal eens kijken of dat helpt, stom dat ike r niet aan gedacht heb.
[url=https://spreadsheets.google.com/ccc?key=0AufiGucw1sOKdDN2S0FqZ2NpTzFGWEM0QkFjZmRnRnc&hl=en&authkey=CL_NurwO]Berlioz Sheet[/url]
Gebruikersavatar
Annemiek van Carlijn
...VETERINAIR... ...DIABETES...... ...CONSULENT...
...VETERINAIR... ...DIABETES...... ...CONSULENT...
Berichten: 12800
Lid geworden op: 07 okt 2008, 12:13
Locatie: Overschie

Re: grootte van de brok?

Bericht door Annemiek van Carlijn »

De kracht van een forum is nou juist dat er allerlei oplossingen naar boven komen omdat je je SAMEN over allerlei dingen buigt...
Plaats reactie