Zooplus kattenvoer

Het is niet noodzakelijk maar er is speciaal voer dat het reguleren voor een suikerspinner stimuleert. Hier staat alle informatie bij elkaar.
Gebruikersavatar
Claudia
kattofiel
kattofiel
Berichten: 9286
Lid geworden op: 03 okt 2005, 10:54
Contacteer:

Re: Zooplus kattenvoer

Bericht door Claudia »

Carlijntje schreef:
nemesiskits schreef:(we zijn echt hollanders natuurlijk ;-) )
Niet allemaal hoor, er zijn hier ook Zeeuwen bij....

=D>
Gebruikersavatar
Claudia
kattofiel
kattofiel
Berichten: 9286
Lid geworden op: 03 okt 2005, 10:54
Contacteer:

Re: Zooplus kattenvoer

Bericht door Claudia »

Carlijntje schreef:Jeetje die Tab! Ik hoop niet dat hij lang zo ligt, hij zou nog wakker worden met een torticollis.....
Sorry, vind ik altijd een heel leuk woord voor een heel vervelende aandoening... Stijve nek, in die zin dat je ook echt je hoofd niet meer in een normale stand kan krijgen. Arme Tabbie als hij daar last van krijgt, dan gaat hij vast rondjes lopen...
Wat ik dus zo eens in de zoveel tijd heb. En nee, dat is zeker niet grappig. Het woord wel, maar daar heb je dan ook niks aan.
Gebruikersavatar
Hetty
kattofiel
kattofiel
Berichten: 4750
Lid geworden op: 20 sep 2005, 22:20
Locatie: Brunssum

Re: Zooplus kattenvoer

Bericht door Hetty »

Henny schreef:En volgens mij ben ik een Limburger met een Limburgs accent. O:)
En ik sluit me bij Henny aan...
Henny

Re: Zooplus kattenvoer

Bericht door Henny »

Nou zeg bestel ik 7.5 kilo applaws, is deze niet leverbaar, terwijl ze zogenaamd het pakket al verstuurd hadden. Nu krijg ik alleen een zak van twee kilo met een andere smaak en de bonusartikelen :catcuss:
Gebruikersavatar
Cd
kattofiel
kattofiel
Berichten: 5380
Lid geworden op: 15 jul 2008, 00:47
Locatie: Ridderkerk
Contacteer:

Re: Zooplus kattenvoer

Bericht door Cd »

Ik had voor mijn vakantie een levering niet binnengehad (heel fijn vlak voordat je weggaat), ze raadde me aan om te wachten tot het zou verschijnen, maar ik heb gezegd dak een nieuwe bestelling wilde hebben. Nu zit ik ook alweer een week te wachten. Is het vandaag pas door DHL overgegeven aan TNT. En morgen werken we en kunnen het dus niet in ontvangst nemen. Vandaag dus weer verplicht voer bij de supermarkt gehaald.
Chantal en Solo
waardes Solo
http://www.fedors-site.nl (site over Fedor + huisgenootjes)
AfbeeldingAfbeelding
Henny

Re: Zooplus kattenvoer

Bericht door Henny »

Is toch vervelend zo. Eerst waren de 2 kilo apllaws niet verkrijgbaar, bestel je extra 7.5 kilo in de plaats. Zijn nu ineens de 2 kilo wel verkrijgbaar en de 7.5 niet. :catrollover:
Gebruikersavatar
elidamarian
kattofiel
kattofiel
Berichten: 4242
Lid geworden op: 03 okt 2005, 11:49
Locatie: Leiden
Contacteer:

Re: Zooplus kattenvoer

Bericht door elidamarian »

ik heb net mijn eerste bestelling gedaan en die wordt in delen geleverd, vandaag is wat gebracht en morgen komt de rest.. En waar zie je dan die bonuspunten verschijnen... :catnoknow:
groetjes Marian

http://www.camerakwast.blogspot.com
Sinds 26 januari 2014 woont Buddha bij mij.
Afbeelding
Sheet van Bommel
Bommel had diabetes sinds 2005 met daarbij pancreatitis, en was voor de 5e keer op honeymoon.
Afbeelding

Afbeelding
Op 2 augustus 2013 is Bommel naar de regenboogbrug gegaan, twee dagen na het overlijden van zijn en mijn liefje Luna. Bommel is 15 jaar geworden en Luna 10 jaar.
Henny

Re: Zooplus kattenvoer

Bericht door Henny »

Ben niet nieuwsgierig hoor. Maar wat heb je besteld? :catsmiley:

De bonuspunten kun je online zien als je bent ingelogd.
Gebruikersavatar
elidamarian
kattofiel
kattofiel
Berichten: 4242
Lid geworden op: 03 okt 2005, 11:49
Locatie: Leiden
Contacteer:

Re: Zooplus kattenvoer

Bericht door elidamarian »

natvoer Animonda, vindt hij erg lekker ( we hebben van de week een proeverij gehad), Bozita, een lasermuis ivm zijn fitnessprogramma, en twee grote zakken kattengrit en die laatste zijn vanochtend bezorgd...
groetjes Marian

http://www.camerakwast.blogspot.com
Sinds 26 januari 2014 woont Buddha bij mij.
Afbeelding
Sheet van Bommel
Bommel had diabetes sinds 2005 met daarbij pancreatitis, en was voor de 5e keer op honeymoon.
Afbeelding

Afbeelding
Op 2 augustus 2013 is Bommel naar de regenboogbrug gegaan, twee dagen na het overlijden van zijn en mijn liefje Luna. Bommel is 15 jaar geworden en Luna 10 jaar.
Henny

Re: Zooplus kattenvoer

Bericht door Henny »

Animonda is prima, Mietsie heeft het bijna een jaar gegeten voordat hij het niet meer wilde. Tja dat is een nadeel van natvoer op een gegeven moment willen ze weer wat anders. Maar wat dat betreft staat Animonda op de eerste plaats. :catsmiley:
Gebruikersavatar
elidamarian
kattofiel
kattofiel
Berichten: 4242
Lid geworden op: 03 okt 2005, 11:49
Locatie: Leiden
Contacteer:

Re: Zooplus kattenvoer

Bericht door elidamarian »

Ja Bommel heeft het allerliefste brokjes, hij krijgt er ook wel een paar per dag, maar heel weinig en dan is hij zo happy!
groetjes Marian

http://www.camerakwast.blogspot.com
Sinds 26 januari 2014 woont Buddha bij mij.
Afbeelding
Sheet van Bommel
Bommel had diabetes sinds 2005 met daarbij pancreatitis, en was voor de 5e keer op honeymoon.
Afbeelding

Afbeelding
Op 2 augustus 2013 is Bommel naar de regenboogbrug gegaan, twee dagen na het overlijden van zijn en mijn liefje Luna. Bommel is 15 jaar geworden en Luna 10 jaar.
Henny

Re: Zooplus kattenvoer

Bericht door Henny »

elidamarian schreef:Ja Bommel heeft het allerliefste brokjes, hij krijgt er ook wel een paar per dag, maar heel weinig en dan is hij zo happy!
Meestal hebben ze dat het liefst wat ze niet krijgen. Luna en Dikkie krijgen nu hoofdzakelijk brokken maar één keer per dag natvoer, moet je ze eens zien aanvallen, het is alsof ze de hele dag niets gehad hebben. :catrollover:
Henny

Re: Zooplus kattenvoer

Bericht door Henny »

Nou de Apllaws twee kilo is binnen.
Wat een aanval zeg alsof ze drie dagen niets te eten hebben gehad. En de speeltjes vliegen hier door de woonkamer.
De muis is trouwens leuk, kan ik je best aanbevelen maar heb hem nog even opzij gelegd, want hier zijn al meer muizen verdwenen. :catmohawk:
Gebruikersavatar
elidamarian
kattofiel
kattofiel
Berichten: 4242
Lid geworden op: 03 okt 2005, 11:49
Locatie: Leiden
Contacteer:

Re: Zooplus kattenvoer

Bericht door elidamarian »

Snik, mijn muis is nog niet binnen, kan me ook wel voorstellen want de toegang tot de binnenstad is totaal versperd..
Nou ja ik heb nog een stapel kuipjes animonda bij de dierenwinkel gehaald, anders zijn er nog enkel brokjes in huis.. :catsmiley:
groetjes Marian

http://www.camerakwast.blogspot.com
Sinds 26 januari 2014 woont Buddha bij mij.
Afbeelding
Sheet van Bommel
Bommel had diabetes sinds 2005 met daarbij pancreatitis, en was voor de 5e keer op honeymoon.
Afbeelding

Afbeelding
Op 2 augustus 2013 is Bommel naar de regenboogbrug gegaan, twee dagen na het overlijden van zijn en mijn liefje Luna. Bommel is 15 jaar geworden en Luna 10 jaar.
Gebruikersavatar
Nynke
...VETERINAIR... ....DIABETES..... ...CONSULENT...
...VETERINAIR... ....DIABETES..... ...CONSULENT...
Berichten: 14789
Lid geworden op: 03 nov 2008, 17:58
Locatie: Rotterdam
Contacteer:

Re: Zooplus kattenvoer

Bericht door Nynke »

Haha, ja de Applaws was hier ook een succes! Ik heb nu het laatste restje Orijen gemengd met de Applaws maar ze vissen de nieuwe brokjes er gewoon uit...

Marian: na maanden alleen natvoer krijgt Tommy nu ook weer brokken (wel met de minimale kh dus). Hij krijgt 2x daags natvoer en voor de rest staan er brokken. In het begin hield ik mijn hart vast want hij bleef eten leek het, maar nu neemt hij eens een hapje maar eet er vrij weinig van. Ik denk dat dat ook te maken heeft met dat het 'de verboden vrucht' was...
.
.

AfbeeldingAfbeeldingAfbeeldingAfbeeldingAfbeelding
waardenTOMMY
Piet zijn afvalsheet

VOEDING KAN EEN GROOT VERSCHIL MAKEN VOOR DE WAARDEN...
VERGELIJK JOUW KATTENVOER MET ANDERE MERKEN IN HET OVERZICHT VOEDINGSWAARDEN!
staat >>> HIER <<<
als jouw voer er nog niet bijstaat kunt dat >>> HIER <<< toevoegen!

forumgeschiedenis:
- Even voorstellen...
- Update van Caninsulin
- Hellup!! SPOED!! nuchtere waarde 9,5 / 8,6
- Update van Lantus
- Hellup!! SPOED!! Tommy 1,9 (op Lantus)
- oooooooow ja Tommy @ HONEYMOON
- En daar is Tommy weer...
- Honeymoon deel II
- Tommy deel III (op Lantus)

Update van de vriendjes van Tommy
- Tw'Ice (zit ook op Facebook)
- Pierôt D. Gaine Coon
- Tabasco
- Ice Ice Baby, vanaf de Regenboogbrug
Gebruikersavatar
Cd
kattofiel
kattofiel
Berichten: 5380
Lid geworden op: 15 jul 2008, 00:47
Locatie: Ridderkerk
Contacteer:

Re: Zooplus kattenvoer

Bericht door Cd »

En ik heb het voer helaas ook nog niet binnen :catcuss:
Chantal en Solo
waardes Solo
http://www.fedors-site.nl (site over Fedor + huisgenootjes)
AfbeeldingAfbeelding
brendavandriel
kattenvriend
kattenvriend
Berichten: 115
Lid geworden op: 15 sep 2009, 18:10

Re: Zooplus kattenvoer

Bericht door brendavandriel »

Wat raden jullie aan want jullie hebben het vooral over natvoer. Ze zijn hier brokken gewend. Ik weet dat er iets meer kh in brokken zitten dan in natvoer maar is dat dan zoveel dat dat invloed heeft op bss? Als je heel de dag werkt is brokken makkelijker die kan je de hele dag laten staan natvoer gaat er na een paar uur toch een beetje viezig uitzien en ik ben dan snel van de weggooi.

Groetjes Brenda
brendavandriel
kattenvriend
kattenvriend
Berichten: 115
Lid geworden op: 15 sep 2009, 18:10

Re: Zooplus kattenvoer

Bericht door brendavandriel »

Wat raden jullie aan want jullie hebben het vooral over natvoer. Ze zijn hier brokken gewend. Ik weet dat er iets meer kh in brokken zitten dan in natvoer maar is dat dan zoveel dat dat invloed heeft op bss? Als je heel de dag werkt is brokken makkelijker die kan je de hele dag laten staan natvoer gaat er na een paar uur toch een beetje viezig uitzien en ik ben dan snel van de weggooi.

Groetjes Brenda
brendavandriel
kattenvriend
kattenvriend
Berichten: 115
Lid geworden op: 15 sep 2009, 18:10

Re: Zooplus kattenvoer

Bericht door brendavandriel »

sorry ik zit weer te klooien. ik heb een hele hechte relatie met het knopje vorige maar dat werkt niet altijd
Gebruikersavatar
Hetty
kattofiel
kattofiel
Berichten: 4750
Lid geworden op: 20 sep 2005, 22:20
Locatie: Brunssum

Re: Zooplus kattenvoer

Bericht door Hetty »

brendavandriel schreef:sorry ik zit weer te klooien. ik heb een hele hechte relatie met het knopje vorige maar dat werkt niet altijd
Oei...hopelijk is het niet blijvend hihi :catsmiley:
Henny

Re: Zooplus kattenvoer

Bericht door Henny »

brendavandriel schreef:Wat raden jullie aan want jullie hebben het vooral over natvoer. Ze zijn hier brokken gewend. Ik weet dat er iets meer kh in brokken zitten dan in natvoer maar is dat dan zoveel dat dat invloed heeft op bss? Als je heel de dag werkt is brokken makkelijker die kan je de hele dag laten staan natvoer gaat er na een paar uur toch een beetje viezig uitzien en ik ben dan snel van de weggooi.

Groetjes Brenda
Als je brokjes wilt geven kun je het beste brokjes geven met zo min mogelijk kh. Op dit moment is de Applaws het brokkenvoer met de minste hoeveelheid kh's. Natvoer kun je sowieso geen uren laten staan, hooguit drie kwartier. Als je wel natvoer wilt geven heb je een automatische voederbak nodig met koelelement.
brendavandriel
kattenvriend
kattenvriend
Berichten: 115
Lid geworden op: 15 sep 2009, 18:10

Re: Zooplus kattenvoer

Bericht door brendavandriel »

ik ga proberen af te kikken...
Gebruikersavatar
Cd
kattofiel
kattofiel
Berichten: 5380
Lid geworden op: 15 jul 2008, 00:47
Locatie: Ridderkerk
Contacteer:

Re: Zooplus kattenvoer

Bericht door Cd »

brendavandriel schreef:Wat raden jullie aan want jullie hebben het vooral over natvoer. Ze zijn hier brokken gewend. Ik weet dat er iets meer kh in brokken zitten dan in natvoer maar is dat dan zoveel dat dat invloed heeft op bss? Als je heel de dag werkt is brokken makkelijker die kan je de hele dag laten staan natvoer gaat er na een paar uur toch een beetje viezig uitzien en ik ben dan snel van de weggooi.

Groetjes Brenda
Ik geef zowel brokken als natvoer en heb dan ook een timerbak. Onder die timerbak leg ik een koelelement en het eten blijft de hele dag koud. Dus met werken krijgen ze hier op vaste tijden via de timerbak natvoer!!
Chantal en Solo
waardes Solo
http://www.fedors-site.nl (site over Fedor + huisgenootjes)
AfbeeldingAfbeelding
Henny

Re: Zooplus kattenvoer

Bericht door Henny »

Nou ja zeg, wordt de applaws toch nog nageleverd binnen twee dagen. 7.5 kilo. Hier kan ik nog wel even mee vooruit. En dan te bedenken dat ik al drie keer twee kilo had bijbesteld. Kip, Kip/Zalm en kittenvoer. Nou dat wordt smullen voor die poesjes hier. En ook nog gratis muisjes erbij. :catsmiley:
Henny

Re: Zooplus kattenvoer

Bericht door Henny »

Nu heb ik wel een mooie grote zak van 7.5 kilo gekregen vandaag. Maar blijft zo'n grote hoeveelheid wel vers als je eraan begint?

Heb de laatste keren met GLS laten bezorgen en moet zeggen dat GLS veel beter bezorgt dan TNT. Bij TNT waren de pakketten allemaal beschadigd en heb ik ook wel eens een klacht moeten indienen. Bij GLS nog geen schrammetje, nog geen minideukje in de doos, dus helemaal gaaf. Ik heb begrepen dat dit niet overal zo is. Zolang GLS zo goed bezorgd hier blijf ik deze nemen.
Plaats reactie