Hoe lang kan Bozita bewaard worden?

Het is niet noodzakelijk maar er is speciaal voer dat het reguleren voor een suikerspinner stimuleert. Hier staat alle informatie bij elkaar.
Plaats reactie
Gebruikersavatar
Anke en Maestro
katthousiast
katthousiast
Berichten: 2162
Lid geworden op: 23 aug 2007, 14:50
Locatie: Ede

Hoe lang kan Bozita bewaard worden?

Bericht door Anke en Maestro »

Om te proberen had ik 3 pakken Bozita besteld...oa Rendier paté en kalkoen in gelei......Porta vindt Maestro ieg errug lekker, Boy trekt z'n neusje ervoor op...
Bozita is best veel voor 1 kat als extra naast Orijen brokken...maar kan ik een gedeelte invriezen? Zo nee..hoe lang kan je 1 tetrapak afgesloten in de koelkast bewaren?
Ça ira mieux demain.....
Afbeelding
Brett 16-7-2007 en Igor 1-10-2010 IM *Maestro en *Boy voor altijd in mijn hart......
Gebruikersavatar
Ester
kattofiel
kattofiel
Berichten: 4132
Lid geworden op: 02 jul 2008, 16:12
Locatie: Amsterdam

Bericht door Ester »

Wat ik weet is dat je blikjes/pakjes na open niet langer dan 48 uur in de koelkast moet bewaren omdat anders de kwaliteit achteruit gaat. Kan me haast niet voorstellen dat het bederft.
Volgens mij heeft iemand het al eens ingevroren, ik geloof dat het Jooske was maar weet het niet zeker.
Brigitte

Bericht door Brigitte »

Iemand heeft laatst met Bozita gemaild om te vragen of het ingevroren kon worden ... wie was dat ook weer? In de koeling is blikvoer over het algemeen maximaal 2 dagen houdbaar. Ik zou zelf 1 dag aanhouden.
Gebruikersavatar
kathy
kattofiel
kattofiel
Berichten: 8048
Lid geworden op: 24 feb 2007, 08:53
Locatie: enschede

Bericht door kathy »

ik heb de bozita wel eens ingevroren en dat ging goed. ik had het ook gelezen hier ,maar heb het zelf uit geprobeert.

ik vind wel dat het na 48 uur echt bederft. het gaat vreselijk stinken,is mijn ervaring.

maar invriezen is een goede optie.
groetjes kathy

*nobo* 17-04-2012. Is 21 jaar geworden en had 6 jaar suikerziekte.
Gebruikersavatar
Anke en Maestro
katthousiast
katthousiast
Berichten: 2162
Lid geworden op: 23 aug 2007, 14:50
Locatie: Ede

Bericht door Anke en Maestro »

Dank is groot!!!!!!!!!!! Ga het idd dan in porties invriezen, is het gemakkelijkst te doen en hoef ik niks weg te gooien.......
Ça ira mieux demain.....
Afbeelding
Brett 16-7-2007 en Igor 1-10-2010 IM *Maestro en *Boy voor altijd in mijn hart......
Plaats reactie