Droogvoer

Het is niet noodzakelijk maar er is speciaal voer dat het reguleren voor een suikerspinner stimuleert. Hier staat alle informatie bij elkaar.
mosje

Bericht door mosje »

Brigitte schreef:21,8% KH op basis van een online berekening van de analyse. Apart is dat er suiker in zit.
Bizar hè? Wat bezielt ze? Maar met dat hoge KH-gehalte is het dus toch al geen alternatief voor Hill's m/d of Orijen. Vervelend dat Orijen althans in Amsterdam nergens van de plank te pakken valt. Ik zou wel eens een klein pakje van 450 g willen aanschaffen om te kijken of heer D het lust, maar geloof dat je daar dan meer dan 8 euro verzendkosten bij krijgt als je online bestelt.
oudje
kattenliefhebber
kattenliefhebber
Berichten: 979
Lid geworden op: 16 mar 2008, 00:20
Locatie: Heiloo

Bericht door oudje »

mosje schreef:
Brigitte schreef:21,8% KH op basis van een online berekening van de analyse. Apart is dat er suiker in zit.
Bizar hè? Wat bezielt ze? Maar met dat hoge KH-gehalte is het dus toch al geen alternatief voor Hill's m/d of Orijen. Vervelend dat Orijen althans in Amsterdam nergens van de plank te pakken valt. Ik zou wel eens een klein pakje van 450 g willen aanschaffen om te kijken of heer D het lust, maar geloof dat je daar dan meer dan 8 euro verzendkosten bij krijgt als je online bestelt.
je zou natuurlijk bij mij eens een bakkie kunnen komen doen, en dan gaan wij even naar de winkel een klein zakje orijen halen
Afbeelding

http://www.stichtingzwerfdier.nl" onclick="window.open(this.href);return false;

http://spreadsheets.google.com/ccc?key= ... kYnc&hl=nl" onclick="window.open(this.href);return false;

Banjer mijn kanjer heeft sinds 13 maart 2008 suikerziekte.Yeah Banjer is op honeymoon sinds 3 april 2008. Sinds 23 december 2009 is de suiker terug gekomen .Per 1 augustus 2010 is Banjer weer op honeymoon. Per 13 januari 2011 weer terug op Lantus
Brigitte

Bericht door Brigitte »

Of je stuurt je adres effe op, dan stuur ik je een haffeltje (Brabants voor een kleine hoeveelheid die in een envelop past).
Gebruikersavatar
Ester
kattofiel
kattofiel
Berichten: 4132
Lid geworden op: 02 jul 2008, 16:12
Locatie: Amsterdam

Bericht door Ester »

Had ook al een pb-tje gestuurd met het aanbod om hier een beetje te komen halen.
mosje

Bericht door mosje »

Meiden, wat een lieve aanbiedingen allemaal! Maar terwijl jullie zaten te bedenken hoe jullie mij aan een klein beetje Orijen konden helpen, heb ik online een grote bestelling van allerlei voer gedaan waarvan ik wéét dat ie het lust, plus een kleine verpakking Orijen - en doordat het een flink bedrag was bij elkaar hoef ik helemaal geen porto te betalen. Alleen is dit natuurlijk weer zielig voor de dierenwinkel om de hoek, maar ja, moet ie maar Orijen verkopen...
Ik ben benieuwd wanneer het allemaal arriveert en of heer D de Orijen zal blijken te lusten.
Gebruikersavatar
angela
kattenvriend
kattenvriend
Berichten: 184
Lid geworden op: 18 mar 2009, 19:59
Locatie: almere

Bericht door angela »

personeeltje schreef:mijn gijs krijgt alleen maar c/d brokjes tegen blaasgruis en ik vond het ook zielig altijd maar hetzelfde maar de da zei dat het voor katten zo niet werkt
Dat kan de DA wel zeggen maar in de praktijk zijn ze erg nieuwsgierig naar nieuwe brokjes, en die zijn dan ook meestal snel opgegeten, maar ja ook daar gaat het nieuwtje vanaf natuurlijk. IS misschien ook wel beter voor ze.... Alleen maar eten als je honger hebt, en niet omdat het zo lekker is.... haha. (Kan ik een voorbeeld aan nemen)
Groet van Angela en Vay

waardes Vay
Brigitte

Bericht door Brigitte »

Nou ja, je moet maar zo denken, muizen heb je ook niet in verschillende smaken.
Gebruikersavatar
angela
kattenvriend
kattenvriend
Berichten: 184
Lid geworden op: 18 mar 2009, 19:59
Locatie: almere

Bericht door angela »

Dat is waar, gelukkig heb ik zo nog nooit een muis zien eten...brrrr....
En als ze er in de tuin mee spelen, ren ik gauw naar buiten om de muis te redden! Gelukkig eten ze wel spinnen! Zouden die verschillend smaken? :tongue8:
Groet van Angela en Vay

waardes Vay
Brigitte

Bericht door Brigitte »

Volgens mijn katten zijn spinnen vies, ik heb ze er een keertje een uit zien tuffen.
Gebruikersavatar
Freya
kattenfan
kattenfan
Berichten: 1101
Lid geworden op: 12 jun 2008, 16:01
Locatie: Utrecht

Bericht door Freya »

Brigitte schreef:Volgens mijn katten zijn spinnen vies, ik heb ze er een keertje een uit zien tuffen.
spinnen zijn hier ook vies, vliegen schijnen wel erg lekker te zijn en een mot ook (getver)
Brigitte

Bericht door Brigitte »

Ben me vorig jaar wezenloos geschrokken omdat er ineens een heel grote mot op me af kwam gevlogen. Ik ben niet zo'n insektenheld. Poezen hebben zich echter kostelijk vermaakt. Hij werd met veel gekraak opgegeten toen ze 'm eindelijk te pakken hadden.
Gebruikersavatar
Freya
kattenfan
kattenfan
Berichten: 1101
Lid geworden op: 12 jun 2008, 16:01
Locatie: Utrecht

Bericht door Freya »

Brigitte schreef:Ben me vorig jaar wezenloos geschrokken omdat er ineens een heel grote mot op me af kwam gevlogen. Ik ben niet zo'n insektenheld. Poezen hebben zich echter kostelijk vermaakt. Hij werd met veel gekraak opgegeten toen ze 'm eindelijk te pakken hadden.
jeg brrr....slakken en motten zijn vies.
Gebruikersavatar
angela
kattenvriend
kattenvriend
Berichten: 184
Lid geworden op: 18 mar 2009, 19:59
Locatie: almere

Bericht door angela »

Tijdens mijn laatste Griekse vakantie leerde moederpoes aan haar jong een kikkertje eten! Ze kwam met veel keel geluid aanlopen met dat beest in haar bek! Werd onder toeziend oog van de hele roedel bij het complex lekker verorberd door moeder en jong...... Gelukkig kregen ze ook 1 keer per dag blikvoer. En wij mochten niets geven..... Ach viel er toch per ongeluk af en toe een stukje worst op de grond..... Maar wel grappig om te zien dat ze die beestjes daar dus echt hebben om het ongedierte te vangen! Verschillende keren gezien in 1 week!
Groet van Angela en Vay

waardes Vay
Plaats reactie