wat denken jullie van dit eten?

Het is niet noodzakelijk maar er is speciaal voer dat het reguleren voor een suikerspinner stimuleert. Hier staat alle informatie bij elkaar.
Plaats reactie
Brigitte

Bericht door Brigitte »

Jammer van de rijst en de pompoen (?) maar verder ziet het er goed uit. Ik vraag me alleen af of het volledig voer is, omdat er geen vitamines aan zijn toegevoegd.
Kibas
kattofiel
kattofiel
Berichten: 4212
Lid geworden op: 08 sep 2007, 10:42
Locatie: Eindhoven Bashra: lantus (ooit caninsulin) Kika (grijs): overleden 17-5-09 (kreeg lantus)

Bericht door Kibas »

Ik had die ook al bij zooplus gezien. Ik heb het een en ander toen uitgezocht en het lijkt heel erg op almo nature, maar dan ietsje minder duur. Nog niet zelf geprobeerd.
Afbeelding
Brigitte

Bericht door Brigitte »

Hihi. Maar ik vraag me af of dit wel rauw is en dus vergelijkbaar met CB?
Brigitte

Bericht door Brigitte »

Men zegt dat CB zo gezond is, da's wat anders. Je hebt teveel op Barfplaats rondgehangen Neel :catsmiley:
Gebruikersavatar
nely
kattofiel
kattofiel
Berichten: 8953
Lid geworden op: 02 mei 2006, 23:07
Locatie: sint maartensdijk

Bericht door nely »

Nee hoor. CARNIBEST IS GEZOND! Omdat het rauw is(natuurlijk voer voor katachtigen) en omdat het eerlijk is
Gebruikersavatar
Diny
kattofiel
kattofiel
Berichten: 11504
Lid geworden op: 06 aug 2007, 21:14
Locatie: Hoorn.was CANINSULIN

Bericht door Diny »

nely schreef:Nee hoor. CARNIBEST IS GEZOND! Omdat het rauw is(natuurlijk voer voor katachtigen) en omdat het eerlijk is
De "barfes"keuren de Carnibest trouwens af hoor,pas als je met een bijl schedels aan het kloven bent ben je "goed "bezig, ik probeer daar de onzin van dat alles een beetje aan de kaak te stellen, op mijn topic mislukt daar alles.....
Met groetjes van :AfbeeldingPoquito in zomerland en Diny +Afbeelding
Anonymous

Bericht door Anonymous »

Brigitte schreef:Jammer van de rijst en de pompoen (?) maar verder ziet het er goed uit. Ik vraag me alleen af of het volledig voer is, omdat er geen vitamines aan zijn toegevoegd.
Pompoen is voor de extra vezel
http://www.felinecrf.org/treatments.htm#constipation
Sometimes it is also necessary to add fibre to your cat's diet in order to bulk up the stool so that it moves easily through the cat's system. Some form of vegetables such as baby or tinned peas or pumpkin (not the pie filling) may suffice.

En als je onder de samenstelling kijkt van de diverse soorten Applaws, dan zie je dit staan:
voedingsaanbeveling:
aanvullend voer- Wij bevelen een voeding aan in combinatie met geschikt, uitgebalanceerd droog- of natvoer.
Er zit geen taurine ed. in, dus is niet volledig, maar aanvullend prachtig voer lijkt me.
Uiltje&Jooske

Re: wat denken jullie van dit eten?

Bericht door Uiltje&Jooske »

Plaats reactie