Gezonde kattensnoepjes

Het is niet noodzakelijk maar er is speciaal voer dat het reguleren voor een suikerspinner stimuleert. Hier staat alle informatie bij elkaar.
Plaats reactie
Gebruikersavatar
wendy
kattenvriend
kattenvriend
Berichten: 278
Lid geworden op: 13 mar 2006, 21:01
Locatie: NUNSPEET

Gezonde kattensnoepjes

Bericht door wendy »

Trovet MPT snoepjes.
Mijn katten zijn er gek van. Ik heb ze gehaald omdat Smooky, mijn kat die op nierdieet is, nogal slecht eet de laatste tijd en een paar ons moet aankomen. Van deze snoepjes mag een kat van 4 kilo er zelfs 22 stuks per dag. Ideale bijvoeding.


TROVET TREATS, verantwoorde tussendoortjes

Mag mijn hond of kat tussendoortjes?
Uw dierenarts heeft, misschien als onderdeel van een therapie, voor uw kat speciale (dieet)voeding voorgeschreven. De reden hiervoor is dat uw kat een aandoening heeft waarbij speciale, ondersteunende voeding hoort. Het verstrekken van gewone voeding of verkeerde tussendoortjes kunnen de problemen erger maken.

Voor u als eigenaar is dit een lastige situatie, omdat u uw hond of kat graag wil belonen met iets extra’s voor bijvoorbeeld goed gedrag of bij thuiskomst. Dit moet dan ook echt iets extra’s zijn en niet de gewone brokjes. Per slot van rekening eet u bij de koffie ook geen aardappel van het avondeten. Echter, voor de gezondheid van uw hond of kat mag het zijn gezondheid niet schaden.

Daarom heeft TROVET als enige merk speciale treats/tussendoortjes ontwikkeld, die verantwoord in combinatie met (dieet)voeding gegeven kunnen worden. De speciale samenstelling ondersteunt de specifieke werking van de (dieet)voeding. De TROVET treats kunnen ook in combinatie met andere merken dieetvoeding worden verstrekt, mits gelet wordt op de juiste indicatie waarvoor de dieetvoeding wordt gegeven.
Uiteraard zijn de TROVET treats ook geschikt voor een normaal gezonde kat, al is het maar omdat ze zeer smakelijk zijn.

Welke tussendoortjes zijn geschikt?
In de tabel kunt u aan de hand van de aandoening die de (dieet)voeding voor uw kat ondersteunt eenvoudig zien welke TROVET treat daar bij past.

Bij twijfel adviseren wij u te overleggen met uw dierenarts.

Trovet MPT wordt geadviseerd voor de volgende indicaties:

- Maagdarmstoornissen
- Huidproblemen
- Nierfalen
- Struvietvorming
- Vermagering

Trovet MPT heeft vis als enige eiwitbron. Verder heeft het een ondersteunende werking bij dieetvoeders voor maagdarnstoornissen, huidproblemen, nierfalen, struvietvorming en vermagering.

Alleen verkrijgbaar bij de dierenarts. Ik betaal € 1,60 voor een zakje van 60 gram.
Bij Trovet kan je ook proefzakjes aanvragen.



http://www.trovet.nl/treats.php
Groetjes Wendy en Pebbles


Niets klinkt zo intens tevreden als het spinnen van een kat, kitten, poes of superkater
Plaats reactie