Iemand ervaring met Technical als voeding?

Het is niet noodzakelijk maar er is speciaal voer dat het reguleren voor een suikerspinner stimuleert. Hier staat alle informatie bij elkaar.
Plaats reactie
Angela en Misty
kattenvriend
kattenvriend
Berichten: 59
Lid geworden op: 28 apr 2007, 00:11
Locatie: Almere
Contacteer:

Iemand ervaring met Technical als voeding?

Bericht door Angela en Misty »

Door meerdere mensen is ons Technical aangeraden als voeding. Nu wij sinds twee dagen weten dat onze poes suiker heeft wilden we zoiezo wat duurder voedsel gaan aanschaffen welke ook beter is voor de leeftijd van onze 3 poezebeesten.

nu ben ik erg benieuwd naar jullie ervaringen met deze voeding en een suikerkat.

alvast bedankt.
Mirjam

Bericht door Mirjam »

Ik heb er nooit van gehoord. Ben benieuwd!!!
Gebruikersavatar
Jeanne
...VETERINAIR... ....DIABETES..... ...CONSULENT...
...VETERINAIR... ....DIABETES..... ...CONSULENT...
Berichten: 16264
Lid geworden op: 18 sep 2005, 12:33
Locatie: Almelo - Mickey is over de Regenboogbrug maar kreeg ruim 8 jaar Caninsulin.
Contacteer:

Bericht door Jeanne »

Ik heb er wel van gehoord, maar ik ken het niet. Het is wel een hoogwaardige voeding die je alleen in de dierenspeciaalzaak kunt kopen, net zoals de Royal Canin, Hill's Feline, Iams, Eukanuba, Smolke. Toch zou ik je adviseren om M/D van Hills te gaan geven of Diabetic van Royal Canin. Dit is speciaal voor katten met suikerziekte en heeft zijn uitwerking na een week of 6. Sommige katten zijn hiermee zelfs in remissie/honeymoon=ze hebben dan (tijdelijk) geen insuline nodig, gegaan. Dit voer moet je dan wel bij de DA=dierenarts kopen. Het hoogwaardige voer dat je bij de DA en de dierenspeciaalzaak koopt lijkt duurder, maar je hoeft hier veel minder van te geven dan het 'supermarkt'voer. Lees op de verpakking wat de kat per dag nodig heeft en houd je daar ook aan.
margot
kattenfan
kattenfan
Berichten: 1070
Lid geworden op: 15 sep 2006, 09:26
Locatie: amsterdam

Bericht door margot »

Pluis heeft heel lang technical(light) gegeten, toen diabetes werd geconstateerd moesten we daarmee ophouden en overgaan op speciaal diabetes voer, in ons geval Hill's, brokjes en natte voeding, de natte voeding vond hij niet lekker dus nu alleen op droge brokken, onze Muis, voor zover we weten een gezonde kat, eet dat ook!
Plaats reactie