Acana

Het is niet noodzakelijk maar er is speciaal voer dat het reguleren voor een suikerspinner stimuleert. Hier staat alle informatie bij elkaar.
Plaats reactie
nevada

Acana

Bericht door nevada »

Ik heb een vraagje, niet voor philip maar voor mn andere 2 katten die een gevoelig maagje hebben en veel brokjes regelrecht "teruggeven".

Heeft een van jullie ervaring met acana kattenbrokjes? Ik ben vandaag naar een andere dierenwinkel geweest, die had geen eukanuba maar na het horen van mn verhaal raadde hij me acana aan...
Gebruikersavatar
Claudia
kattofiel
kattofiel
Berichten: 9286
Lid geworden op: 03 okt 2005, 10:54
Contacteer:

Bericht door Claudia »

Bij mij krijgen ze Natural Health. Dat is een natuurlijke voeding zonder kunstmatige toevoegingen.

Voor meer info over diverse soorten natuurlijke voeding kun je kijken op:

http://www.animaal.nl/animaal.html

Dan even doorklikken naar katten en dan naar droogvoer

Je kunt die mensen ook om een voedingsadvies vragen.

Succes!
Gebruikersavatar
Hetty
kattofiel
kattofiel
Berichten: 4750
Lid geworden op: 20 sep 2005, 22:20
Locatie: Brunssum

Bericht door Hetty »

Ik heb half jaar lang Acana voer gegeven aan mijn katten. Een van mijn katten is allergisch en braakte ook veel, mij is toen ook Acana aangeraden ivm dat er geen plantaardige eiwitten en het gluten vrij zou zijn!
Na een jaar was ik nog niet veel verder en haalde dit voer helemaal niets uit.
Moet wel zeggen dat ze het allemaal heel lekker vonden.

Ik ben toen overgestapt op carnibest en ik moet eerlijk zeggen dat het met Suzy veel en veel beter gaat......ze ziet er veel beter uit, braakt niet meer, alle wondjes zijn weg en ze heeft een hele mooie glanzende vacht gekregen. Dus voor mij alleen nog carnibest!
Gr Hetty
nevada

Bericht door nevada »

ik heb het gehaald... al een paar dagen terug... en wat denk je? geen ge overgeef meer... En ze zijn er dol op... gekke katten...
Gebruikersavatar
nely
kattofiel
kattofiel
Berichten: 8953
Lid geworden op: 02 mei 2006, 23:07
Locatie: sint maartensdijk

Bericht door nely »

Carnibest! Carnibest! Carnibest for all Cats!
Grts Nely en The Powderpuffs(die inmiddels ook grote fans van Carnibest zijn)
Gebruikersavatar
Hetty
kattofiel
kattofiel
Berichten: 4750
Lid geworden op: 20 sep 2005, 22:20
Locatie: Brunssum

Bericht door Hetty »

nevada schreef:ik heb het gehaald... al een paar dagen terug... en wat denk je? geen ge overgeef meer... En ze zijn er dol op... gekke katten...
Fijn dat het goed werkt bij jou. Mijn katten vonden het ook heel lekker alleen werkte het voor Suzy niet, dus was toch niet het goede voer voor haar........

Knufs voor de katjes,
Gr Hetty
Plaats reactie