Voer mengen???

Het is niet noodzakelijk maar er is speciaal voer dat het reguleren voor een suikerspinner stimuleert. Hier staat alle informatie bij elkaar.
Plaats reactie
Gebruikersavatar
Joepiedepoepie
kattenliefhebber
kattenliefhebber
Berichten: 701
Lid geworden op: 11 okt 2006, 21:42
Locatie: Bergen op Zoom

Voer mengen???

Bericht door Joepiedepoepie »

Joepie heeft nu Renal voer, brokjes en zakjes vlees, maar ik heb zo'n donkerbruin vermoeden dat het wel lang kan gaan duren voor hij stabiel is met zijn waardes ... Dus ik zou het liefst de Renal gaan mengen met diabetesvoer, maar kan dat wel? :catscratchhead:
Gebruikersavatar
Jeanne
...VETERINAIR... ....DIABETES..... ...CONSULENT...
...VETERINAIR... ....DIABETES..... ...CONSULENT...
Berichten: 16264
Lid geworden op: 18 sep 2005, 12:33
Locatie: Almelo - Mickey is over de Regenboogbrug maar kreeg ruim 8 jaar Caninsulin.
Contacteer:

Bericht door Jeanne »

Tja moeilijk te zeggen, de Renal heeft hij echt nodig voor zijn niertjes. Mickey gebruikt al 6 jaar Renal voor zijn nieren en 7 jaar insuline 1x daags voor de suikerziekte. Ik ben een weekje voor de Kerst begonnen met 2x insuline omdat hij de laatste tijd zo onrustig was. Ik durf het het niet aan om hem op ander voer te zetten ook al is dat gemengd. Zou je toch met je DA moeten overleggen.
Gebruikersavatar
Joepiedepoepie
kattenliefhebber
kattenliefhebber
Berichten: 701
Lid geworden op: 11 okt 2006, 21:42
Locatie: Bergen op Zoom

Bericht door Joepiedepoepie »

Dan hou ik het op Renal :toothy7:
marielou

Bericht door marielou »

Het ligt ook vooral aan Joepis's nierwaardes. Als die slecht zijn, zou ik op renal blijven, maar als het meevalt kun je overwegen om te mengen, omdat de diabetes op zich de nieren ook al erg belast. Ik ben even vergetn of je Joepie Fortekor geeft? Dat is in ieder gevak een sterk hulpmiddel om de nieren zo goed mogelijk te houden en je hebt nu ook Ipakitine, een poeder dat je da waarsch. wel heeft en wat je door zijn eten kunt mengen. Dat ondersteubt de neirwerking ook.
Gebruikersavatar
Joepiedepoepie
kattenliefhebber
kattenliefhebber
Berichten: 701
Lid geworden op: 11 okt 2006, 21:42
Locatie: Bergen op Zoom

Bericht door Joepiedepoepie »

In oktober waren zijn nierwaardes prima!! :catwalk: Als ik voor zijn inenting ga (ALS) zal ik es naar dat poeder informeren, bedankt voor de tip.
Plaats reactie