Ipakitine

o.a. nierfalen is een ziekte die bij een kat kan voorkomen. Hier staat alle informatie bij elkaar.
Plaats reactie
marielou

Ipakitine

Bericht door marielou »

Hebben jullie wel eens gehoord van Ipakitine? Speciaal tegen nierfalen bij kat en hond, zowel in beginstadium, als je nog niet echt nierdieet hoeft te geven, als in gevorderd stadium, samen met nierdieet en Fortekor. Het is een poeder van de da, ik ga het TT over zijn eten geven. Er is ook een website; helaas weet ik het niet uit mijn hoofd, maar als je erop Googlet vind je heel veel hits.
Marielou
Gebruikersavatar
Jeanne
...VETERINAIR... ....DIABETES..... ...CONSULENT...
...VETERINAIR... ....DIABETES..... ...CONSULENT...
Berichten: 16264
Lid geworden op: 18 sep 2005, 12:33
Locatie: Almelo - Mickey is over de Regenboogbrug maar kreeg ruim 8 jaar Caninsulin.
Contacteer:

Bericht door Jeanne »

Ik was er wel al van op de hoogte; in februari had Gerard van Scooby me hiervan op de hoogte gebracht http://www.suikerkatten.nl/forum/viewto ... itine#2848 maar ik was iets te druk geweest met van alles (kleinkinderen enzo) dat ik het even vergeten was.

Ik heb Mickey een maand geleden zijn nierwaarden en schildklier laten nakijken en die waren allemaal goed en hij heeft geen verdere medicatie nodig, wel de Renal moet hij blijven eten.

Het is wel een interessant stukje.
Lia

Re: Ipakitine

Bericht door Lia »

Ik ken alleen Fortekor. zal hetals ik tjd heb even gaan lezen. Dank je! Lia.
Plaats reactie