Pensions & Oppascentrales in NOORD-HOLLAND

Pensions & Oppascentrales waarvan wij weten dat ze ervaring hebben met suikerziekte bij een kat.

Geen discussie hier. Zet naam, adres, plaats, link naar website etc hier.
Liana
kattenvriend
kattenvriend
Berichten: 21
Lid geworden op: 05 apr 2011, 14:48
Locatie: Bussum

Re: Pensions & Oppascentrales in NOORD-HOLLAND

Bericht door Liana »

Marlise schreef:Hoi ik ben Marlise Koop-Schep.
Ik ben net nieuw op dit forum en ben in Lage Vuursche een kattenhotel gestart. De naam van het hotel is kattenhotel "De Vuursche". Aangezien de locatie op de grens tussen de provincies Noord-holland en Utrecht ligt leek het mij informatief om op jullie onderwerp te reageren.

Ik heb hiervoor 7 jaar met veel plezier bij Sterkliniek Dierenartsen Naarden-Bussum gewerkt als paraveterinair. Nu ben ik voor mezelf begonnen in een splinternieuw gebouw op het erf van de boerderij van mijn ouders.

Op dit moment heb ik de eerste suikerspinnende patient te gast en het gaat heel goed. Hij vindt het heerlijk om in de buitenren uit te kijken over het weiland met daarachter het bos.
Ook andere suikerspinners zijn van harte welkom. Voor meer informatie zie http://www.kattenhoteldevuursche.nl" onclick="window.open(this.href);return false;
Dag allemaal,

Ik kan alle bezoekers van dit forum het Kattenhotel van Marlies van harte aanraden! Het is erg mooi verzorgd, midden in het bos en met ruime verblijven en veel speeltjes.
Omdat Marlies werkzaam is geweest bij de DA in Bussum meet ze zelf ook en signaleert ze snel als het toch niet helemaal goed gaat met je suikerspinner.
Met mijn Moos was dat deze zomer ook het geval, Marlies' man is midden in de nacht (in het weekend) met mijn knuffel naar het dierenziekenhuis in Amsterdam gereden omdat ze het niet vertrouwden. Moos bleek helaas (voor de tweede keer) keto acidose te hebben, waar overigens geen enkele aanwijzing voor was een paar uur daarvoor. Maar omdat Marlies en haar man er zo snel bij waren hadden de DA's daar goede hoop dat hij het zou halen, helaas bleek Moos achteraf waarschijnlijk een aantal achterliggende complicaties te hebben (nier- en leverfalen) en mocht de hulp tot mijn grote verdriet niet meer baten...
Hoe naar dit ook allemaal was, ik weet zeker dat als Marlies niet zo alert was geweest, het allemaal nog een stuk rotter was gegaan. En toen ik de spulletjes van Moos kwam ophalen bij het Kattenhotel, was de nazorg ook echt perfect, je merkte aan alles dat Marlies hier ook enorm door geraakt was en echt heel erg van deze beesten houdt. Dat deed ons toch goed in die nare tijd.
Ik hoop dat mijn twee andere katten nooit die ellendige suikerziekte hoeven mee te maken, maar als ik toch nog een keer, om wat voor reden dan ook, een pension voor ze zoek, zal ik ze zeker weer naar Marlies toe brengen!

Groeten,
Liana
Gebruikersavatar
Jeanne
...VETERINAIR... ....DIABETES..... ...CONSULENT...
...VETERINAIR... ....DIABETES..... ...CONSULENT...
Berichten: 16264
Lid geworden op: 18 sep 2005, 12:33
Locatie: Almelo - Mickey is over de Regenboogbrug maar kreeg ruim 8 jaar Caninsulin.
Contacteer:

Re: Pensions & Oppascentrales in NOORD-HOLLAND

Bericht door Jeanne »

Dierenkliniek Het dierenpunt opent kattenzorghotel op IJburg http://www.hetdierenpunt.nl/Het_dierenp ... hotel.html
Plaats reactie