Pensions & Oppascentrales in UTRECHT

Pensions & Oppascentrales waarvan wij weten dat ze ervaring hebben met suikerziekte bij een kat.

Geen discussie hier. Zet naam, adres, plaats, link naar website etc hier.
Plaats reactie
Gebruikersavatar
Jeanne
...VETERINAIR... ....DIABETES..... ...CONSULENT...
...VETERINAIR... ....DIABETES..... ...CONSULENT...
Berichten: 16264
Lid geworden op: 18 sep 2005, 12:33
Locatie: Almelo - Mickey is over de Regenboogbrug maar kreeg ruim 8 jaar Caninsulin.
Contacteer:

Pensions & Oppascentrales in UTRECHT

Bericht door Jeanne »

Oppascentrale
Provincie: Utrecht
Plaats: Utrecht
Naam: Katten Oppas Utrecht
Adres: Zonstraat 102A
Postcode: 3581 MV
Website: Kattenoppas
Email: kattenoppasutrecht@gmail.com
Telefoon: 06-28350907
Gebruikersavatar
Wilma&Duvel
kattenfan
kattenfan
Berichten: 1994
Lid geworden op: 05 feb 2006, 17:21
Locatie: Kortenhoef

Re: Pensions & Oppascentrales in UTRECHT

Bericht door Wilma&Duvel »

Aanstaande woensdag, 1 februari 2012, opent Marlise Koop-Schep haar kattenhotel in Lage Vuursche.

Marlise is jarenlang para-veterinair geweest bij de dierenartspraktijk waar ik altijd kom.
Suikerspinners zijn daarom ook van harte welkom en bij haar in goede handen.

http://www.kattenhoteldevuursche.nl" onclick="window.open(this.href);return false;
Afbeelding

poezenmoeder Vereniging Dierenasiel Crailo
http://www.dierenasiel.net/CRAILO/CRAILO_WELKOM.html" onclick="window.open(this.href);return false;
Gebruikersavatar
pensiontommie
kattenvriend
kattenvriend
Berichten: 373
Lid geworden op: 19 dec 2005, 13:51
Locatie: velddriel
Contacteer:

Re: Pensions & Oppascentrales in UTRECHT

Bericht door pensiontommie »

Wilma&Duvel schreef:Aanstaande woensdag, 1 februari 2012, opent Marlise Koop-Schep haar kattenhotel in Lage Vuursche.

Marlise is jarenlang para-veterinair geweest bij de dierenartspraktijk waar ik altijd kom.
Suikerspinners zijn daarom ook van harte welkom en bij haar in goede handen.

http://www.kattenhoteldevuursche.nl" onclick="window.open(this.href);return false;
Ik had even op haar site gekeken en haar een berichtje gestuurd met mijn felicitaties.
Ik dacht dat ik haar niet kon, blijkt ze in 2009 al bij mij in het pension te zijn geweest om ideeen op te doen om een kattenpension te kunnen gaan beginnen.
Op 30 maart is de officiele opening en dan ga ik bij haar kijken (krijg van haar nog een uitnodiging).
Leuk he, heb haar ook geschreven dat ik haar als collega beschouw en niet als concurent (daar was zij het helemaal mee eens)
Gebruikersavatar
Wilma&Duvel
kattenfan
kattenfan
Berichten: 1994
Lid geworden op: 05 feb 2006, 17:21
Locatie: Kortenhoef

Re: Pensions & Oppascentrales in UTRECHT

Bericht door Wilma&Duvel »

Wat leuk Miranda!
Afbeelding

poezenmoeder Vereniging Dierenasiel Crailo
http://www.dierenasiel.net/CRAILO/CRAILO_WELKOM.html" onclick="window.open(this.href);return false;
Gebruikersavatar
Paasnini
...VETERINAIR... ...DIABETES...... ...CONSULENT...
...VETERINAIR... ...DIABETES...... ...CONSULENT...
Berichten: 11262
Lid geworden op: 29 jun 2010, 23:57
Locatie: Berkel en Rodenrijs
Contacteer:

Re: Pensions & Oppascentrales in UTRECHT

Bericht door Paasnini »

Leuk om te lezen.
Personeel van Yari, Moekje, Pjotr, Max, Moos en Tommy.
Gebruikersavatar
Marlise
kattenvriend
kattenvriend
Berichten: 6
Lid geworden op: 30 jan 2012, 22:09
Locatie: Lage Vuursche
Contacteer:

Re: Pensions & Oppascentrales in UTRECHT

Bericht door Marlise »

Hier mijn eerste berichtje. Ik vind het leuk om te lezen dat jullie het al over mijn kattenhotel in Lage Vuursche hebben. Inderdaad zijn suikerspinners van harte welkom. De eerste is zelfs al gearriveerd en doet 't erg goed. Ik vind dit forum echt super leuk, al weet ik nog niet helemaal hoe het werkt. Ik hoop dat ik mijn steentje kan bijdragen en ik steek er vast nog veel van op. Dank Wilma en Miranda.
Gebruikersavatar
Nynke
...VETERINAIR... ....DIABETES..... ...CONSULENT...
...VETERINAIR... ....DIABETES..... ...CONSULENT...
Berichten: 14789
Lid geworden op: 03 nov 2008, 17:58
Locatie: Rotterdam
Contacteer:

Re: Pensions & Oppascentrales in UTRECHT

Bericht door Nynke »

:kombinnen:
.
.

AfbeeldingAfbeeldingAfbeeldingAfbeeldingAfbeelding
waardenTOMMY
Piet zijn afvalsheet

VOEDING KAN EEN GROOT VERSCHIL MAKEN VOOR DE WAARDEN...
VERGELIJK JOUW KATTENVOER MET ANDERE MERKEN IN HET OVERZICHT VOEDINGSWAARDEN!
staat >>> HIER <<<
als jouw voer er nog niet bijstaat kunt dat >>> HIER <<< toevoegen!

forumgeschiedenis:
- Even voorstellen...
- Update van Caninsulin
- Hellup!! SPOED!! nuchtere waarde 9,5 / 8,6
- Update van Lantus
- Hellup!! SPOED!! Tommy 1,9 (op Lantus)
- oooooooow ja Tommy @ HONEYMOON
- En daar is Tommy weer...
- Honeymoon deel II
- Tommy deel III (op Lantus)

Update van de vriendjes van Tommy
- Tw'Ice (zit ook op Facebook)
- Pierôt D. Gaine Coon
- Tabasco
- Ice Ice Baby, vanaf de Regenboogbrug
Gebruikersavatar
Paasnini
...VETERINAIR... ...DIABETES...... ...CONSULENT...
...VETERINAIR... ...DIABETES...... ...CONSULENT...
Berichten: 11262
Lid geworden op: 29 jun 2010, 23:57
Locatie: Berkel en Rodenrijs
Contacteer:

Re: Pensions & Oppascentrales in UTRECHT

Bericht door Paasnini »

Nou wellicht leuk een keer kennis te maken en je live wegwijs te maken? En anders kan Wilma je ook vast een handje helpen.
Is voor jou fijn om even ergens op terug te vallen als je met een suikerspinner zit en graag even van gedachten wil wisselen.

O en welkom natuurlijk.
Personeel van Yari, Moekje, Pjotr, Max, Moos en Tommy.
Gebruikersavatar
Jeanne
...VETERINAIR... ....DIABETES..... ...CONSULENT...
...VETERINAIR... ....DIABETES..... ...CONSULENT...
Berichten: 16264
Lid geworden op: 18 sep 2005, 12:33
Locatie: Almelo - Mickey is over de Regenboogbrug maar kreeg ruim 8 jaar Caninsulin.
Contacteer:

Re: Pensions & Oppascentrales in UTRECHT

Bericht door Jeanne »

Van harte :kombinnen: hier Marlise. Heel veel succes en mocht je toevallig een keer in de knoop zitten met een suikerspinnerloge, dan kun je hier ook altijd terecht met je vragen. Miranda heeft dat ook een aantal keren gedaan. Leuk dat jullie elkaar kennen, juist voor suikerspinners is het heel moeilijk een goed pension te vinden.
Gebruikersavatar
Marlise
kattenvriend
kattenvriend
Berichten: 6
Lid geworden op: 30 jan 2012, 22:09
Locatie: Lage Vuursche
Contacteer:

Re: Pensions & Oppascentrales in UTRECHT

Bericht door Marlise »

Jeanne schreef:Van harte :kombinnen: hier Marlise. Heel veel succes en mocht je toevallig een keer in de knoop zitten met een suikerspinnerloge, dan kun je hier ook altijd terecht met je vragen. Miranda heeft dat ook een aantal keren gedaan. Leuk dat jullie elkaar kennen, juist voor suikerspinners is het heel moeilijk een goed pension te vinden.
Dank julllie wel allemaal.
Het voelt alsof ik in een warm nest terecht ben gekomen.
Gebruikersavatar
Claudia
kattofiel
kattofiel
Berichten: 9286
Lid geworden op: 03 okt 2005, 10:54
Contacteer:

Re: Pensions & Oppascentrales in UTRECHT

Bericht door Claudia »

kun je je avatar foto even groot neerzetten? Ik kan niet zien wat het is, maar zo lijkt het net een kat die aan zijn versgelegde drol zit te ruiken, hahaha. Kan ook aan mijn rijke fantasie liggen hoor.
Gebruikersavatar
Annemiek van Carlijn
...VETERINAIR... ...DIABETES...... ...CONSULENT...
...VETERINAIR... ...DIABETES...... ...CONSULENT...
Berichten: 12800
Lid geworden op: 07 okt 2008, 12:13
Locatie: Overschie

Re: Pensions & Oppascentrales in UTRECHT

Bericht door Annemiek van Carlijn »

@Claudia: dat ligt aan je rijke fantasie! Neemt niet weg dat ik die kat ook wel eens in het groot wil zien hoor...


@Marlise: welkom hier!
Ik heb je site even bekeken en daar gezien dat je een heel leuke krabpaal hebt staan! Ik heb die een paar jaar geleden gekocht, maar die hengeltjes eraf gelaten omdat mijn twee Britten daar zo ongelukkig gebukt onder zaten. Later kreeg ik twee Gooise katjes erbij en die vinden hengeltjes los heel leuk en dat paaltje bovenop is nu een heerlijk speelobject op zich. Hele paaldansen houden ze daaraan!
Gebruikersavatar
Marlise
kattenvriend
kattenvriend
Berichten: 6
Lid geworden op: 30 jan 2012, 22:09
Locatie: Lage Vuursche
Contacteer:

Re: Pensions & Oppascentrales in UTRECHT

Bericht door Marlise »

Claudia schreef:kun je je avatar foto even groot neerzetten? Ik kan niet zien wat het is, maar zo lijkt het net een kat die aan zijn versgelegde drol zit te ruiken, hahaha. Kan ook aan mijn rijke fantasie liggen hoor.
Die vind ik echt leuk. :erg leuk: Ik zal mijn best eens doen om de afbeelding wat meer ingezoomd te krijgen.
Gebruikersavatar
Marlise
kattenvriend
kattenvriend
Berichten: 6
Lid geworden op: 30 jan 2012, 22:09
Locatie: Lage Vuursche
Contacteer:

Re: Pensions & Oppascentrales in UTRECHT

Bericht door Marlise »

Carlijntje schreef:@Claudia: dat ligt aan je rijke fantasie! Neemt niet weg dat ik die kat ook wel eens in het groot wil zien hoor...


@Marlise: welkom hier!
Ik heb je site even bekeken en daar gezien dat je een heel leuke krabpaal hebt staan! Ik heb die een paar jaar geleden gekocht, maar die hengeltjes eraf gelaten omdat mijn twee Britten daar zo ongelukkig gebukt onder zaten. Later kreeg ik twee Gooise katjes erbij en die vinden hengeltjes los heel leuk en dat paaltje bovenop is nu een heerlijk speelobject op zich. Hele paaldansen houden ze daaraan!
Dank je wel. Mijn twee Noorse dames vinden de hengeltjes ook helemaal leuk. Het was bij ons een spelletje; Hoe vaak op een dag ik ze er in wilde doen en hoe vaak hun ze weer op de grond konden gooien. Dat is nu in het kattenhotel niet anders. Er komen nog andere, grotere, krabpalen in het hotel. Daar kunnen ze vast nog veel meer plezier aan beleven.
Gebruikersavatar
Claudia
kattofiel
kattofiel
Berichten: 9286
Lid geworden op: 03 okt 2005, 10:54
Contacteer:

Re: Pensions & Oppascentrales in UTRECHT

Bericht door Claudia »

Fausto heeft een paar hele mooie 2e hands klimpalen te koop. >> KLIK EVEN HIER <<

Ze moeten een beetje opgeknapt worden, maar als je handig bent met stof en nietmachine. Of je nodigt Nynke uit voor stamppot boerenkool met rookworst. Die is namelijk ook heel handig :lach:
Gebruikersavatar
Jeanne
...VETERINAIR... ....DIABETES..... ...CONSULENT...
...VETERINAIR... ....DIABETES..... ...CONSULENT...
Berichten: 16264
Lid geworden op: 18 sep 2005, 12:33
Locatie: Almelo - Mickey is over de Regenboogbrug maar kreeg ruim 8 jaar Caninsulin.
Contacteer:

Re: Pensions & Oppascentrales in UTRECHT

Bericht door Jeanne »

Deze kwam ik op Marktplaats tegen, ik heb er geen ervaring mee.

Nelleke - particuliere oppas
Driebergen-Rijsenburg, Utrecht (bekijk op kaart)
Tel: 0616912537

(30-12-2011)
Dierenoppas Driebergen is in 2007 gestart met verzorging van katten, knaagdieren en andere dieren tijdens de vakanties. Dierenoppas Driebergen is het hele jaar door beschikbaar.
Ondertussen heb ik al behoorlijk wat vaste klantjes. Ik blijf per bezoek 45 minuten aanwezig om de zorg te geven die de dieren verdienen. Ik heb ervaring met katten die suikerziekte hebben (insuline spuiten) en andere medicijnen geven[/b], zelf bij dieren waarbij het niet makkelijk gaat is voor mij geen probleem. In Driebergen is het geen probleem om 2x of 3x per dag langs te komen.
Ik heb een groot hart voor dieren, en neem alle tijd ervoor. Ik heb een website met referenties, dus als u meer wilt weten neem dan zeker contact op.
Ik ben naast Driebergen ook beschikbaar in Zeist (tot kerckenbosch) en Doorn. Voor Zeist en Doorn berekend Dierenoppas Driebergen wel een kleine vergoeding i.v.m de reiskosten.
Mocht u al voor de zomer mij willen boeken, wees dan tijdig, want ik heb al aanvragen voor aankomende zomer, en ik neem per dag niet meer dan 5 adressen aan.

(25-1-2012)
Dierenoppas Driebergen is sinds 2007 in Driebergen, Zeist en Doorn. Voornamelijk verzorg ik katten, maar hier zullen soms ook konijnen, vissen of ander klein dier bij zitten.
Voor de zomer (iedergeval van 13 juli t/m 20 juli 2012) is Dierenoppas Driebergen opzoek naar een betrouwbaar vervang(st)er. Vergoeding is erg goed. Je zult per dag ongeveer 5 a 6 adressen hebben. Per adres ben je ongeveer 45 minuten kwijt.
Hier wat belangrijke puntjes- Je moet het geen probleem vinden om naar Driebergen/Zeist/Doorn te moeten. Je krijgt per adres 3 euro reiskosten vergoeding.- Je hebt ervaring met angstige katten en met katten die suikerziekte hebben, dus insuline nodig hebben- Je bent lief en zorgzaam voor de dieren- Je actie onderneemt als je denkt dat er met een van de dieren het niet goed gaat (dierenarts bezoeken)
Je je echt meer dan 100% wilt inzetten. Ik zoek echt een betrouwbaar iemand (referenties van werk, vrienden, ouders check ik na)
Als de 1ste keer goed bevalt zul je mij vaker mogen vervangen (dit zal niet veel voorkomen) of als er interesse is ook actief worden als Dierenoppas, bijvoorbeeld als ik volgeboekt zit. Maar alles kan uiteraard in overleg.
Lijkt jou dit leuk, en heb je een zeer groot hart voor dieren, neem dan zeker eens contact op.
Vriendelijke Groet,Nelleke
Gebruikersavatar
Jeanne
...VETERINAIR... ....DIABETES..... ...CONSULENT...
...VETERINAIR... ....DIABETES..... ...CONSULENT...
Berichten: 16264
Lid geworden op: 18 sep 2005, 12:33
Locatie: Almelo - Mickey is over de Regenboogbrug maar kreeg ruim 8 jaar Caninsulin.
Contacteer:

Re: Pensions & Oppascentrales in UTRECHT

Bericht door Jeanne »

KattenOppas.nl - Utrecht

Onbekend of de gegeven linken van de oppascentrales/pensions ze ook ervaring hebben met insuline geven, dus zelf checken aub.
Gebruikersavatar
Paasnini
...VETERINAIR... ...DIABETES...... ...CONSULENT...
...VETERINAIR... ...DIABETES...... ...CONSULENT...
Berichten: 11262
Lid geworden op: 29 jun 2010, 23:57
Locatie: Berkel en Rodenrijs
Contacteer:

Re: Pensions & Oppascentrales in UTRECHT

Bericht door Paasnini »

http://www.doubleyy.nl/index.htm in Rhenen (volgens mij hadden de eigenaren eerst hier in Berkel en Rodenrijs een kattenpension want die had de naam double YY, nu heet de website wel zo maar het pension niet).
Personeel van Yari, Moekje, Pjotr, Max, Moos en Tommy.
Gebruikersavatar
Paasnini
...VETERINAIR... ...DIABETES...... ...CONSULENT...
...VETERINAIR... ...DIABETES...... ...CONSULENT...
Berichten: 11262
Lid geworden op: 29 jun 2010, 23:57
Locatie: Berkel en Rodenrijs
Contacteer:

Re: Pensions & Oppascentrales in UTRECHT

Bericht door Paasnini »

Pension in Veenendaal, onderdeel van een dierenkliniek, bij suikerziekte dus een goede plaats.http://kattenpensioncastor.123website.nl
Personeel van Yari, Moekje, Pjotr, Max, Moos en Tommy.
MRoelofsen
kattenvriend
kattenvriend
Berichten: 1
Lid geworden op: 26 feb 2017, 14:37

Re: Pensions & Oppascentrales in UTRECHT

Bericht door MRoelofsen »

Als je een goed kleinschalig kattenpension zoekt voor jouw suikerkat, kijk dan eens op onze site. http://www.dierenkliniekcato.nl/gemak-s ... breakfast/

Het pension maakt onderdeel uit van de dierenartspraktijk. De assistentes van de praktijk verzorgen de katten en houden ze goed in de gaten.

Op de facebook pagina van de praktijk worden foto's geplaatst van de pensiongasten. Dus voor een goede indruk van het pension kan je hierop kijken: https://www.facebook.com/DierenkliniekCato.
Gebruikersavatar
Paasnini
...VETERINAIR... ...DIABETES...... ...CONSULENT...
...VETERINAIR... ...DIABETES...... ...CONSULENT...
Berichten: 11262
Lid geworden op: 29 jun 2010, 23:57
Locatie: Berkel en Rodenrijs
Contacteer:

Re: Pensions & Oppascentrales in UTRECHT

Bericht door Paasnini »

MRoelofsen schreef:Als je een goed kleinschalig kattenpension zoekt voor jouw suikerkat, kijk dan eens op onze site. http://www.dierenkliniekcato.nl/gemak-s ... breakfast/

Het pension maakt onderdeel uit van de dierenartspraktijk. De assistentes van de praktijk verzorgen de katten en houden ze goed in de gaten.

Op de facebook pagina van de praktijk worden foto's geplaatst van de pensiongasten. Dus voor een goede indruk van het pension kan je hierop kijken: https://www.facebook.com/DierenkliniekCato.
Wat fijn dat jullie reageren. Ik heb even een kijkje genomen en vraag mij af of de katten een ruimte delen of dat ze een eigen kamer hebben?
Personeel van Yari, Moekje, Pjotr, Max, Moos en Tommy.
zGE9Kswm
kattenvriend
kattenvriend
Berichten: 1
Lid geworden op: 21 jan 2022, 12:45

Re: Pensions & Oppascentrales in UTRECHT

Bericht door zGE9Kswm »

Wilma&Duvel schreef: 29 jan 2012, 17:59 Aanstaande woensdag, 1 februari 2012, opent Marlise Koop-Schep haar kattenhotel in Lage Vuursche.

Marlise is jarenlang para-veterinair geweest bij de dierenartspraktijk waar ik altijd kom.
Suikerspinners zijn daarom ook van harte welkom en bij haar in goede handen.

http://www.kattenhoteldevuursche.nl" onclick="window.open(this.href);return false;
Zij doet helaas geen diabeteskatten meer
Gebruikersavatar
Marlise
kattenvriend
kattenvriend
Berichten: 6
Lid geworden op: 30 jan 2012, 22:09
Locatie: Lage Vuursche
Contacteer:

Re: Pensions & Oppascentrales in UTRECHT

Bericht door Marlise »

Dat klopt inderdaad ik ben met het opvangen van diabeten in het Kattenhotel gestopt.
Groeten,
Marlise Kattenhotel De Vuursche
Plaats reactie