opvang gebied Amsterdam en omstreken

Pensions & Oppascentrales waarvan wij weten dat ze ervaring hebben met suikerziekte bij een kat.

Geen discussie hier. Zet naam, adres, plaats, link naar website etc hier.
Plaats reactie
Gebruikersavatar
Danitia
kattenliefhebber
kattenliefhebber
Berichten: 672
Lid geworden op: 03 nov 2007, 23:13
Locatie: Amstelveen
Contacteer:

opvang gebied Amsterdam en omstreken

Bericht door Danitia »

Hoi allemaal,
Ik heb een vraag. Ik heb al rondgekeken op het forum voor een vakantieadres als wijzelf 10 dagen op vakantie gaan in september.
De adresses die bij noord holland zijn of werken niet meer of zijn te ver voor ons. We zoeken dus opvang voor kwiebus en zijn zusje koba. Zij heeft geen suiker maar willen wel dat ze bij elkaar blijven.
Hebben zelf ook al gezocht maar de meeste opvangadressen zijn met hele dag voer ter bechikking en dat ze in aparte kamer moeten.
Voor Koba is hele dag voer natuurlijk geen probleem maar voor kwiebus wel en de buren kunnen we niet op rekenen. Help!!! heeft iemand een idee?
Ik ben absoluut kattengek. Heb 1 poes en 1 kater. Zijn er laatst achtergekomen dat de kater suiker heeft. Zodoende dacht ik me hier aan te melden. Het is een stel van broer en zus, leeftijd 7,5 jaar oud.
Gebruikersavatar
Barbarella
kattenliefhebber
kattenliefhebber
Berichten: 649
Lid geworden op: 20 dec 2006, 13:01
Locatie: Amsterdam, LANTUS
Contacteer:

Bericht door Barbarella »

Bowser en Yoshi gaan op vakantie naar The Old Cat Inn in Zuidoostbeemster:
http://www.theoldcatinn.nl/
Eigenaresse Mary is een oud-da assistente en kan een suikerkat aan. Wel op tijd boeken, zeker een half jaar vantevoren want anders zit ze vol!
Bowser & Yoshi op CatChat.nl
Update van Bowser
Waardes Bowser met Lantus
Dag Bowser, 21 april 1994 - 18 augustus 2009
Plaats reactie